این ساعت ۳ میلیونی شارژدهی ۷ روزه و نمایشگر اولد دارد

جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مرد جوان مومشکی با تی شرت آبی و ساعت هوشمند
ساعت هوشمند جدید نویز با قابلیت‌های جدید و توسعه‌یافته نسبت به نسل قبلی خود معرفی شد.
تبلیغات

برند Noise در این ماه، سه ساعت هوشمند جدید با نام‌های Evolve 4 و ColorFit Pro و ColorFit Caliber 3 معرفی کرد. اکنون این برند از محصول جدید دیگری به عنوان پیشنهاد ویژه رونمایی کرده است که کالرفیت پرو ۵ مکس نام دارد.

براساس صفحه‌ی محصول در فروشگاه آمازون، این ساعت هوشمند جانشین کالرفیت پرو ۴ مکس است که سال گذشته عرضه شد و با برخی قابلیت‌های جدید و بهبودیافته در مقایسه با نسخه‌ی قبلی خود ارائه می‌شود.

ساعت هوشمند نویز کالرفیت پرو ۵ مکس

ساعت هوشمند جدید نویز با تاج (دکمه‌ی چرخان) در سمت راست بالای صفحه و دکمه‌ی فیزیکی قابل تنظیم در زیر صفحه تا حدودی مشابه اپل واچ اولترا است. سمت چپ این ساعت دارای یک برآمدگی است که نام تجاری ColorFit Pro 5 Max روی آن حک شده.

این دستگاه دارای گواهی IP68 و دربرابر گردوغبار و آب مقاوم است. ساعت پیشرفته‌ی نویز دارای نمایشگر اولد (با نام تجاری AMOLED) با ابعاد ۱٫۹۶ اینچی همراه با واچ فیس‌های قابل‌شخصی‌سازی است که ساعت، شاخص آلودگی هوا و وضعیت آب‌وهوا را براساس زمان‌های مختلف، نمایش می‌دهند.

مشخصات کلی ساعت هوشمند نویز کالرفیت کالیبر ۳

در بخش سلامتی و تناسب اندام، ColorFit Pro 5 Max دارای نمایشگر ضربان قلب ۲۴ ساعته، سنسور اندازه‌گیری اکسیژن خون، ردیاب خواب و نظارت بر چرخه‌‌ی قاعدگی است. این ساعت همچنین می‌تواند سطح استرس شما را ردیابی کند و تمرین‌های تنفسی ارائه دهد.

دستگاه پوشیدنی نویز از طیف وسیعی از معیارهای سلامت و حالت‌های مختلف ورزشی پشتیبانی می‌کند و تجزیه و تحلیل بازیابی پس از تمرین، میزان اکسیژن دریافتی و برنامه‌ی تمرینی را ارائه می‌دهد.

ColorFit Pro 5 Max دارای قابلیت تماس بلوتوثی از طریق اسپیکر و میکروفون داخلی است. این ساعت همچنین دارای قابلیت تماس اضطراری است که به شما امکان می‌دهد در موارد اورژانسی با مخاطبین خود تماس بگیرید. این ساعت هوشمند ویژگی‌های دیگری از جمله نمایش اعلان‌ها، کنترل موسیقی و دوربین، ماشین حساب و دیگر قابلیت‌ها را ارائه می‌دهد. عمر باتری این ساعت هوشمند ۷ روز است.

مدل جدید ساعت نویز قیمتی معادل ۴,۹۹۹ روپیه (حدود ۶۰ دلار) دارد. این ساعت هوشمند با بند‌های فلزی، چرمی، سیلیکونی و پلاستیکی و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، آبی کلاسیک، قهوه‌ای کلاسیک، آبی کهکشانی، جت‌بلک (سیاه) و سبز پاستیلی عرضه می‌شود.

ColorFit Pro 5 Max از ۲۸ نوامبر (۷ آذر) در فروشگاه آمازون و وب‌سایت رسمی برند نویز دردسترس خواهد بود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات