این ساعت ۹۰۰ هزار تومانی بدنه فولادی و بند فلزی دارد

یک‌شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ساعت خوش قیمت جدید Fire-Boltt مدل طلایی
ساعت هوشمند اقتصادی جدید Fire-Boltt با نمایشگر ۱٫۸۵ اینچی و بدنه‌ی فولادی و حسگر سنجش سطح اکسیژن خون از راه می‌رسد.
تبلیغات

برند Fire-Boltt، یکی از شرکت‌های پرآوازه‌ی هندی در تولید ساعت‌های هوشمند اقتصادی، این‌ بار از ساعت هوشمند جدیدش با نام Rise Luxe پرده برداشت. طبق اطلاعات Fire-Boltt، ساعت هوشمند جدید این شرکت به بدنه‌ی فولادی ضدزنگ و بند فلزی مجهز شده است.

نمایشگر ۱٫۸۵ اینچی ساعت هوشمند Rise Luxe از وضوح ۲۴۰ در ۲۸۰ پیکسلی بهره می‌برد که به‌گفته‌ی Fire-Boltt، کیفیت خوبی دارد. به‌لطف میکروفون و اسپیکر به‌کاررفته در ساعت هوشمند اقتصادی Rise Luxe، امکان مکالمه با بلوتوث در این ساعت هوشمند فراهم است.

مشخصات کلی ساعت هوشمند اقتصادی Fire-Boltt Rise Luxe

ساعت هوشمند اقتصادی شرکت Fire-Boltt سلامتی کاربران را هدف قرار داده است. Rise Luxe حسگر ضربان قلب و سنجش سطح اکسیژن خون و پایش خواب دارد که همراه با پشتیبانی از ۱۲۳ حالت ورزشی اهمیت زیاد سلامتی کاربران برای Fire-Boltt را نشان می‌دهد.

کاربران می‌توانند ساعت اقتصادی Rise Luxe را به گوشی هوشمند خود وصل کنند و به اعلان‌ها و تماس‌های دریافتی پاسخ بدهند. Fire-Boltt بازی‌های سبکی را برای این ساعت هوشمند طراحی کرده است تا زمانی‌که حوصله‌تان سر رفت، با آن سرگرم شوید.

Fire-Boltt مدعی است ساعت هوشمند Rise Luxe با هربار شارژ، تا ۷ روز می‌تواند جواب کارهای روزمره را بدهد. کاربران می‌توانند واچ‌فیس دلخواه خود را بین ۱۰۰ واچ‌فیس Rise Luxe انتخاب کنند. قیمت ساعت هوشمند جدید این Fire-Boltt معادل ۱۸ دلار است که از قیمت اپل واچ و قیمت ساعت هوشمند سامسونگ گزینه‌ی بسیار اقتصادی‌تری به‌شمار می‌آید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات