ساعت ارزان جدید هایلو نمایشگر اولد و شارژدهی ۷ روزه دارد

سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
ساعت هوشمند هایلو واچ R8
ساعت هوشمند هایلو واچ R8 با نمایشگر ۶۰ هرتزی OLED و ویژگی‌های تناسب اندام مختلف با قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه معرفی شد.
تبلیغات

هایلو، برند چینی سازنده‌ی لوازم‌جانبی که زمانی بخشی از اکوسیستم شیائومی بود، مجموعه‌ای از ساعت‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه را به بازار عرضه کرده است.

برخی از محصولات هایلو با نام برندهای دیگر نیز به‌فروش می‌رسد. به‌عنوان مثال ساعت هوشمند وان پلاس Nord Watch درواقع همان ساعت هوشمند هایلو RS4 Plus است.

هایلو با انتشار پستی در ویبو، ساعت هوشمند اقتصادی جدیدی را برای بازار چین معرفی کرده است. این دستگاه به‌طور رسمی با نام Haylou Watch R8 به‌فروش می‌رسد و امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ساعت هوشمند هایلو واچ R8
ساعت هوشمند هایلو واچ R8

ساعت هوشمند هایلو واچ R8 از طراحی کلاسیک بهره می‌برد و به نمایشگر ۱٫۴۳ اینچی دایره‌ای OLED مجهز شده است. این محصول همچنین از قاب فلزی بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های دستگاه مذکور می‌توان به وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل، تراکم پیکسلی 376ppi و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز اشاره کرد. این ساعت همچنین به قابلیت نمایشگر همیشه روشن (AOD) نیز مجهز شده است.

هایلو واچ R8 از استاندارد IP68 بهره می‌برد و این یعنی دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است. دستگاه مذکور بند ۲۲ میلی‌متری دارد و وزن آن به ۸۵ گرم می‌رسد. این محصول بیش‌ از ۱۰۰ حالت ورزشی دارد و امکانات دیگری مثل پایش ضربان قلب، ردیابی خواب، ردیابی اکسیژن خون، نظارت بر استرس و موارد دیگر را نیز ارائه می‌دهد.

ساعت هوشمند هایلو واچ R8

ساعت هوشمند هایلو Watch R8 از بلوتوث ۵٫۳ بهره می‌برد و با دستگاه‌های مجهز به اندروید ۶ به بالا و iOS 9 به بالا سازگاری دارد. دستگاه مذکور از NFC و سیستم ناوبری Baidu Maps نیز پشتیبانی می‌کند. این محصول از باتری ۳۰۰ میلی آمپرساعتی استفاده می‌کند و به‌صورت بی‌سیم شارژ می‌شود.

محصولات مرتبط:
ساعت هوشمند هایلو Xiaomi Haylou Solar Plus RT3 LS16 شیائومی مشکی
سیستم‌عامل اختصاصی سازگار با اندروید و iOS
1.43 اینچ 466x466 پیکسل
بلوتوث 5.3 حسگر SpO2
220 میلی آمپر ساعت عمر باتری تا 7 روز
ساعت هوشمند هایلو GST Lite شیائومی / Xiaomi Haylou GST Lite سبز تیره
سیستم‌عامل اختصاصی سازگار با اندروید و iOS
1.69 اینچ 240x280 پیکسل
بلوتوث 5 حسگر SpO2
220 میلی‌آمپر ساعت عمر باتری تا 9 روز

برند چینی ادعا می‌کند با هربار شارژ‌ ساعت هوشمند واچ R8 تا ۷ روز می‌توان با آن کار کرد. این محصول همچنین تا ۲۰ روز در حالت آماده‌به‌کار دوام می‌آورد.

قیمت اسمارت واچ هایلو واچ R8 در کشور چین ۳۸ دلار است و ازطریق سایت JD به‌فروش می‌رسد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات