ساعت ارزان «آیکو» با شارژدهی یک هفته‌‌ای در راه است

جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
رندر ساعت هوشمند آیکو با پس زمینه‌ی نارنجی
آیکو با انتشار تصاویری، از مشخصات کلیدی ساعت هوشمند و هدفون جدید خود پرده برداشت.
تبلیغات

آیکو که زیرمجموعه‌ی شرکت سازنده‌ی انواع گوشی ویوو محسوب می‌شود، با انتشار تصاویری از مشخصات کلیدی ساعت آیکو واچ و هدفون TWS 1e پرده برداشت. به احتمال زیاد محصولات یادشده همراه با گوشی‌های سری نئو ۹ آیکو معرفی خواهند شد.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی آیکو در ویبو، آیکو واچ علاوه‌بر دارا بودن سنسور ضربان قلب ۸ کاناله و سنسور اکسیژن خون ۱۶ کاناله، از دو حالت eSIM و بلوتوث هم پشتیبانی خواهد کرد. شارژدهی این ساعت در هر یک از حالت‌های نام‌برده به ترتیب ۷ و ۱۶ روز ذکر شده است.

رندر رسمی ساعت هوشمند آیکو واچ
رندر رسمی منتشر شده از هدفون TWS 1e آیکو

آیکو علاوه‌بر ساعت هوشمند خود، مشخصات هدفون بی‌سیم TWS 1e را نیز با کاربران به اشتراک گذاشت. هدفون مورد بحث مجهز به بلوتوث ۵٫۳ است و نرخ‌ تgخیر آن برای اتصال به دستگاه‌های دیگر و اتصال هدفون‌ها به یکدیگر به ترتیب ۵۵ و ۲۵ میلی‌ثانیه اعلام شده است.

آیکو می‌گوید هدفون جدیدش به منظور ارتقاء تجربه‌ی صوتی، توانایی از بین بردن ۷۳ درصد از نویز‌های محیطی را دارد.

ساعت هوشمند و هدفون یادشده که احتمالاً در تاریخ ۲۷ دسامبر سال جاری (۶ دی) معرفی خواهند شد، به ترتیب نسخه‌های تغییر نام‌یافته‌ی (ری‌برند‌) ویوو واچ ۳ و ویوو TWS 3e هستند.

از قیمت ساعت هوشمند آیکو واچ و قیمت هدفون TWS 1e اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که این دو محصول از نمونه‌های ارزان قیمت بازار باشند.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات