با انیمیشن‌های دیزنی خاطره دارید؟ کوله‌پشتی جدید شیائومی مخصوص شما است!

دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
کوله پشتی شیائومی روی دوش دختر چینی
کوله‌پشتی شیائومی با طرح فانتزی دیزنی در دو رنگ و دو جنس متفاوت رونمایی شد.
تبلیغات

کوله‌پشتی Strawberry Bear شیائومی در سایت Giztop دردسترس قرار گرفت. این کوله‌پشتی فانتزی ساختاری بادوام و تولیدشده از مواد مختلفی دارد که با‌توجه‌به رنگ آن، متفاوت است.

مدل مشکی ۱۰۰ درصد پلی‌استر با روکش پلی اورتان یا PU و رنگ خاکستری آن با ۴۰ درصد نایلون و ۶۰ درصد پلی‌استر تولید شده است. اندازه‌ی کوله‌پشتی ۳۳۰ در ۱۳۵ در ۴۶۰ میلی‌متر است که فضای کافی را برای تمام وسایل ضروری شما فراهم می‌کند.

کوله پشتی شیائومی

یکی از بهترین ویژگی‌های این کوله‌پشتی، تنوع عملکرد آن است که برای مصارف مختلف، ازجمله هنگام سفر یا رفت‌وآمد روزانه طراحی شده است.

طراحی شیک و فضای جادار این کوله‌پشتی به شما امکان می‌دهد تا به‌راحتی وسایل خود ازجمله لپ‌تاپ، دفترچه، بطری آب و سایر وسایل ضروری را سازمان‌دهی کنید.

کوله‌پشتی دیزنی شیائومی را می‌توان با قیمت ۲۹ دلار از Giztop خرید. با‌توجه‌به اینکه Giztop حمل‌ونقل به سراسر جهان را ارائه می‌دهد، می‌توانید هر کجا که هستید، به‌راحتی این کوله‌پشتی را تهیه کنید.

همچنین، اگر به لوازم جانبی Strawberry Bear علاقه‌مند هستید، نسخه‌ی محدود دیزنی گوشی شیائومی مدل Civi 3 Strawberry Bear را می‌توانید در Giztop بخرید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات