نمایشگر اولد، تماس بلوتوثی و سیستم فشار خون در ساعت هوشمند ۳٫۵ میلیونی

سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
ساعت هوشمند Fossibot W101 از نماهای مختلف و نمایش صفحه نمایش اولد با وضوع تصویر همانند زندگی واقعی
ساعت هوشمند Fossibot W101 با قابلیت سنجش فشار خون، صفحه‌نمایش اولد و تماس بلوتوثی رونمایی شد.
تبلیغات

برند Fossibot به‌دلیل طیف وسیعی از محصولات خود، از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها گرفته تا ژنراتورهای خورشیدی، شناخته شده و این شرکت حالا ساعت هوشمند جدیدی به نام Fossibot W101 را روانه بازار کرده است.

ساعت هوشمند جدید Fossibot سیستم نظارت بر فشار خون و پشتیبانی از تماس بلوتوثی دارد و دارای قیمت مقرون‌به‌صرفه است.

ساعت هوشمند Fossibot W101 از نمای بالا در رنگ مشکی بندها و مشکی و نارنجی کنار صفحه نمایش با ظاهری اسپرت

Fossibot W101 دارای صفحه‌نمایش اولد (از نوع امولد) ۱٫۴۳ اینچ و وضوح ۴۶۶×۴۶۶ پیکسل است. صفحه‌نمایش این ساعت ۹۹٫۵ درصد از فضای رنگی Adobe RGB را پوشش می‌دهد و انحراف رنگ دلتا E کمتر از ۲ دارد.

ساعت هوشمند Fossibot W101 از نمای روبرو در رنگ مشکی و نارنجی کنار صفحه نمایش

این ساعت هوشمند اعلان‌های واتساپ، ایکس، اینستاگرام و... را نمایش می‌دهد و کاربر می‌تواند پخش موسیقی یا عملکرد دوربین گوشی را از راه دور کنترل کند.

Fossibot W101 به کرنومتر و ماشین‌حساب مجهز شده که می‌توان از آن مستقیماً روی ساعت استفاده کرد. W101 مجهز به میکروفون و بلندگو است و در صورت جفت‌ شدن با گوشی می‌توان از آن برای مکالمه استفاده کرد.

ساعت هوشمند Fossibot W101 از نمای پشت در رنگ مشکی و نارنجی در کنار صفحه نمایش

ساعت هوشمند Fossibot W101 با دستیارهای هوشمند نیز سازگار است. تراشه‌ی RTL8763EWE-VP همراه با ۲۵۶ مگابایت حافظه تجربه‌ی کاربری مناسبی را ارائه می‌دهد. باتری ۴۱۰ میلی‌آمپرساعتی آن با استفاده‌ی استاندارد می‌تواند دستگاه را تا ۱۵ روز روشن نگه دارد.

ساعت هوشمند Fossibot W101 از قابلیت پایش ضربان قلب و سطح اکسیژن خون بهره می‌برد. همچنین می‌تواند فشار خون کاربر را ثبت کند، اگرچه دقت اندازه‌گیری فشار خون آن تأیید نشده است.

قیمت ساعت هوشمند Fossibot W101 اکنون در ایالات متحده کمتر از ۷۰ دلار است. Fossibot W101 با توجه به مقرون‌به‌صرفه‌ بودن و ویژگی‌های نظارت بر سلامت احتمالاً فروش خوبی خواهد داشت.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات