اپل با اولین ویدئوی تبلیغاتی ویژن پرو، یاد و خاطره آیفون ۲۰۰۷ را زنده کرد [تماشا کنید]

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
مطالعه 1 دقیقه
لبخند تیم کوک در کنار اپل ویژن پرو
اولین ویدئوی تبلیغاتی اپل ویژن پرو با حال‌وهوای نوستالژیک خود، ما را به زمان اولین آیفون می‌برد.
تبلیغات

درحالی که عاشقان فناوری از مشخص شدن رسمی زمان عرضه‌ی هدست اپل ویژن پرو دست از پا نمی‌شناسند؛ غول فناوری تبلیغی تازه برای این هدست «انقلابی»اش منتشر کرده است.

این کلیپ تبلیغاتی، که با ریتم سریع خود ادای احترامی هم به اولین کلیپ تبلیغاتی منتشر شده برای آیفون در سال ۲۰۰۷ کرده، پر از کاراکتر‌هایی است که طی سال‌ها در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی، هدست‌هایی متنوع با طراحی‌های مختلف می‌پوشند.

تبلیع تازه‌ی کوپرتینونشین‌ها شامل کاراکتر‌هایی از عناوینی مانند من نفرت‌انگیز (Despicable Me)، جنگ‌ ستارگان (Star Wars)، بازگشت به آینده (Back To The Future)، باب اسفنجی شلوار‌مکعبی و مرد آهنی است. موزیک استفاده شده نیز ترک Uncontrollable Urge از Devo است.

در هر یک از صحنه‌های کلیپ مورد بحث، کاراکتری دیده می‌شود که نوعی ماسک یا هدست را روی صورتش می‌گذارد. کلیپ با شخصی که هدست اپل ویژن پرو را می‌پوشد به پایان می‌رسد و آنجاست که اپل می‌گوید: «آماده شوید.»

اولین تبلیغ برای گوشی آیفون در سال ۲۰۰۷ نیز رویکردی مشابه داشت و از کلیپ‌هایی محبوب از سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌ها تشکیل شده بود که در آن‌ها شخصی به تلفن پاسخ می‌داد. آن زمان تبلیغ اپل با مراسم اسکار هم‌زمان شده بود، حالا تبلیغ ویژن پرو با مراسم گلدن گلوب.

پیش‌سفارش‌های ویژن پرو از روز جمعه ۱۹ ژانویه یا ۲۹ دی‌ماه از ساعت ۵ به وقت محلی آغاز می‌شود. ویژن پرو از روز جمعه ۲ فوریه یا ۱۳ بهمن‌ماه در تمامی فروشگاه‌های اپل در ایالات متحده و هم‌چنین فروشگاه اینترنتی این شرکت دردسترس قرار می‌گیرد. قیمت هدست واقعیت مجازی ویژن پرو ۳٬۵۰۰ دلار است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات