قیمت لوازم جانبی اپل ویژن پرو مشخص شد: کیف و باتری هرکدام ۲۰۰ دلار

جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
مطالعه 4 دقیقه
قطعه Light Seal اپل ویژن پرو نمای کناری
وسایل جانبی hmg ویژن پرو غالباً ۲۰۰ دلار قیمت دارند، اما هزینه‌ی برخی از آن‌ها کمتر است.
تبلیغات

پیش‌فروش اپل ویژن پرو از ساعاتی قبل در ایالات متحده شروع شده و گزارش‌های اولیه نشان می‌دهند استقبال از این هدست واقعیت ترکیبی چشمگیر بوده است.

هم‌زمان‌با ویژن پرو، فروش لوازم جانبی هدست واقعیت مجازی اپل نیز آغاز شده است که هریک ۲۰۰ دلار قیمت دارند.

بررسی فروشگاه آنلاین اپل نشان می‌دهد که کیف مسافرتی Apple Vision Pro در حال حاضر با قیمت ۱۹۹ دلار به فروش می‌رسد. این کیف، دسته‌ی جمع‌شدنی دارد و نه‌تنها هدست بلکه باتری و لنز زایس را نیز در خود جای می‌دهد.

کیف مسافرتی اپل ویژن پرو در حالت باز
کیف مسافرتی اپل ویژن پرو در حالت بسته
فضای داخلی کیف مسافرتی اپل ویژن پرو

دومین وسیله‌ی جانبی ویژن پرو، باتری خارجی است که همچون کیف با قیمت ۱۹۹ دلار فروخته می‌شود. این باتری خارجی بدنه‌ی آلومینیومی دارد و ازطریق کابل USB-C به هدست متصل می‌شود و می‌توان آن را داخل جیب قرار داد. به‌لطف این باتری، ویژن پرو می‌تواند ۲٫۵ ساعت ویدیو پخش کند.

باتری خارجی اپل ویژن پرو با قطعه اتصال آهنربایی
باتری خارجی اپل ویژن پرو نمای کناری

اپل همچنین فروش Light Seal (مسدودکننده‌ی نور خارجی) را با قیمت مشابه شروع کرده است. این قطعه روی صورت قرار می‌گیرد و به ارائه‌ی بهینه‌ترین تجربه از سوی ویژن پرو کمک می‌کند. Light Seal ازطریق آهن‌ربا به ویژن پرو متصل می ‌شود و در اشکال مختلف دردسترس قرار می‌گیرد.

قطعه Light Seal اپل ویژن پرو نمای کناری
قطعه Light Seal اپل ویژن پرو از نمای نزدیک
بالشتک قطعه Light Seal اپل ویژن پرو

بقیه‌ی وسایل جانبی ویژن پرو زیر ۲۰۰ دلار قیمت دارند. برای نمونه بند Solo Knit با قیمت ۹۹ دلار ارائه می‌شود. Solo Knit همان بند پهن و نرمی است که در پشت سر قرار می‌گیرد.

اپل گفته است که Dual Loop Band و بالشتک Light Seal و هولدر باتری بلکین به‌ترتیب با قیمت ۹۹ دلار و ۲۹ دلار و ۴۹٫۹۵ دلار به‌فروش می‌رسند.

اپل می‌گوید هدست ویژن پرو از ۱۳ بهمن روانه‌ی بازار آمریکا می‌شود. قیمت هدست واقعیت مجازی ویژن پرو در کانفیگ پایه با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۳٬۴۹۹ دلار است. برخی از فروشگاه‌های ایرانی اعلام کرده‌اند که ویژن پرو را هم‌زمان‌با عرضه در آمریکا به ایران می‌آورند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات