تست باتری ویژن پرو؛ هدست اپل چند ساعت شارژدهی می‌کند؟

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
اپل ویژن پرو / Apple Vision Pro از نمای جلو روی صورت مرد ریشی
دوام باتری هدست ویژن پرو برای تماشای فیلم سه‌بعدی و کاربردهای عمومی مورد آزمایش قرار گرفته است.
تبلیغات

بررسی عمر باتری هدست ویژن پرو نشان می‌دهد که این دستگاه، دو ساعت و ۲۶ دقیقه در استفاده‌ی عمومی و سه ساعت و ۹ دقیقه در پخش ویدیوی سه‌بعدی شارژدهی دارد و یک ساعت و ۳۰ دقیقه برای شارژ کامل و نیم ساعت برای رسیدن از صفر به ۳۷ درصد زمان نیاز دارد.

در ویدیوی منتشرشده از برایان تانگ، این یوتیوبر حوزه‌ی فناوری مقادیری که در آزمایش خود به‌دست آورده را با مدت دو ساعت برای استفاده عمومی و تا ۲٫۵ ساعت برای پخش ویدیو که توسط اپل اعلام شده مقایسه کرده است. او توانست فیلم سه ساعته‌ی Avengers: End Game را به‌طور کامل با هدست واقعیت مجازی اپل تماشا کند.

مدت زمان لازم برای شارژ کامل باتری ویژن پرو از صفر تا ۱۰۰ درصد، حدود ۹۰ دقیقه است؛ در حالتی که در حین اتصال به شارژر، از آن استفاده نشود.

یکی از نقاط ضعفی که برای هدست شرکت خالق گوشی آیفون گفته می‌شود این است که برای تعویض باتری لازم است که دستگاه به‌طور کامل خاموش و دوباره روشن شود. برایان تانگ توضیح می‌دهد که فرآیند روشن شدن کمتر از یک دقیقه طول می‌کشد.

قیمت هدست واقعیت مجازی اپل که قرار است در ۱۳ بهمن عرضه شود، حدود ۳٬۵۰۰ دلار در کانفیگ پایه اعلام شده و برای داشتن فضای ذخیره‌سازی بیشتر، قیمت آن به ۴٬۰۰۰ دلار نیز می‌رسد. تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه از ویژن پرو پیش‌فروش شده و تولیدکننده‌ی مک بوک انتظار فروش ۴۰۰ هزار دستگاه را تا پایان ۲۰۲۴ دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات