جدیدترین مدل اپل واچ در آمریکا ۴۰ درصد تخفیف خورد

پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
apple watch 9
اپل واچ سری ۹ در بازار ایالات‌ متحده با تخفیف فوق‌العاده به‌فروش می‌رسد.
تبلیغات

جدیدترین مدل ساعت هوشمند اپل اکنون با تخفیف چشمگیر ۲۶۶ دلاری به‌فروش می‌رسد و این موضوع اپل واچ سری ۹ را به گزینه‌ای جذاب برای علاقه‌مندان به ساعت‌های هوشمند تبدیل می‌کند.

قیمت اپل واچ سری ۹ از ۴۰۰ دلار شروع می‌شود و با تخفیفی که آمازون روی این محصول اعمال کرده‌، احتمالاً بهترین گزینه برای خریداران است. مدل پایه‌‌ی ۴۱ میلی‌متری این محصول از قاب آلومینیومی بهره می‌برد و بدون پشتیبانی از اتصال مستقیم به شبکه‌های موبایلی به‌فروش می‌رسد.

مدل استیل ضدزنگ اپل واچ سری ۹ نیز با تخفیف ویژه عرضه می‌شود و بدون نیاز به گوشی آیفون می‌توان از آن برای برقراری تماس صوتی استفاده کرد. آمازون درحال‌حاضر این محصول را با قیمت ۲۶۵ دلار به‌فروش می‌رساند که نشان‌دهنده‌ی تخفیف ۳۸ درصدی است. قیمت اپل واچ با بدنه‌ی فولاد ضدزنگ در ابعاد ۴۱ میلی‌متر پیش‌ از اعمال تخفیف ۷۰۰ دلار بود.

اپل واچ سری ۹ درحالی تخفیف خورده است که اپل اخیراً درگیر بحث‌های حقوقی شده که حتی در بازه‌ای منجر به توقف فروش این محصول شد. اکنون با دور زدن مشکلات مربوط‌به حسگر اکسیژن خون توسط اپل، این شرکت فروش ساعت‌های خود را ادامه می‌دهد. ساعت‌های جدید، حسگر اکسیژن خون ندارند.

حسگر اکسیژن خون تنها قابلیتی نیست که مصرف‌کنندگان را به خرید اپل واچ ترغیب می‌کند و حذف این ویژگی احتمالاً تأثیر چندانی بر کاهش استقبال مشتریان نخواهد داشت. اپل واچ‌های جدید همچنان ویژگی‌های کاربردی دیگری مثل تشخیص سقوط و تصادف، نظارت‌بر ضربان قلب، ردیابی خواب و حتی اندازه‌گیری دمای بدن را ارائه می‌دهند.

اپل واچ سری ۹ از نمایشگر رتینا با روشنایی فوق‌العاده بالا بهره می‌برد که شیشه‌ای مقاوم روی آن را پوشانده است. این محصول همچنین از قابلیت جدید Double Tap برای ناوبری در رابط‌ کاربری پشتیبانی می‌کند و یکی جذاب‌ترین محصولات فهرست بهترین ساعت هوشمند محسوب می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات