ساعت ارزان گلکسی واچ FE در سایت سامسونگ رؤیت شد

دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
سنجش ضربان قلب با گلکسی واچ ۴ کلاسیک
ظاهراً به معرفی ساعت هوشمند اقتصادی سامسونگ بسیار نزدیک شده‌ایم.
تبلیغات

در چند سال اخیر، سامسونگ هر سال دو ساعت هوشمند به بازار عرضه کرده است که شامل نسخه‌ی استاندارد و مدل پریمیوم می‌شوند. انتظار می‌رود امسال شاهد سه مدل از ساعت هوشمند سامسونگ باشیم و نسخه‌ی مقرون‌به‌صرفه‌تر با نام گلکسی واچ FE عضو جدید این خانواده خواهد بود.

گلکسی واچ FE قبلاً در چندین پلتفرم صدور گواهی رؤیت شده بود که وجود آن را تأیید می‌کرد. اکنون سامسونگ صفحه‌ی پشتیبانی ساعت هوشمند جدیدش را در وب‌سایت‌های رسمی خود برای ایرلند، آمریکای لاتین و بریتانیا فعال کرده است. صفحه‌ی مورد بحث به شماره‌مدل SM-R861 اشاره دارد و طبق جدیدترین خبرها و شایعات به‌ نظر می‌رسد به تاریخ معرفی دستگاه بسیار نزدیک هستیم.

متأسفانه، صفحه‌ی پشتیبانی گلکسی واچ FE هیچ ویژگی یا مشخصاتی از ساعت هوشمند مورد بحث فاش نمی‌کند. طبق گزارش‌های مختلف، ممکن است این ساعت بر اساس گلکسی واچ ۴ ساخته شود که با‌توجه‌به قابلیت‌های بسیار خوب آن مدل، خبر بدی نیست.

انتظار می‌رود سامسونگ امسال گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ ۷ اولترا را نیز معرفی کند. مدل اولترا، قابلیت‌هایی در حد و اندازه‌ی اپل واچ اولترا ۲ ارائه خواهد کرد. قیمت ساعت هوشمند مذکور هنوز مشخص نیست.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات