تصویر شماتیک منتسب به اپل‌واچ سری۱۰، بزرگ‌تر شدن نمایشگر را تأیید می‌کند

چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
طرح شماتیک اپل واچ سری ۱۰ نمای جلو و جانبی
طرح شماتیک اپل واچ سری ۱۰ نشان می‌دهد که نمایشگر ساعت جدید اپل بزرگ‌تر از نسل قبلی خواهد بود.
تبلیغات

رندر فاش‌شده توسط 91mobiles، طراحی احتمالی اپل واچ سری ۱۰ را به‌نمایش می‌گذارد. براساس این رندر، جدیدترین ساعت هوشمند اپل تغییرات چشمگیری نسبت‌به اپل واچ سری ۹ نکرده است و احتمالا باید شاهد نمایشگر بزرگ‌تری باشیم.

ظاهرا اپل واچ سری ۱۰ از نمایشگر دو اینچی بهره می‌برد که حتی از نمایشگر ۱٫۹۳ اینچی اپل واچ اولترا بزرگ‌تر است. برای جای دادن چنین نمایشگری طبیعتا بدنه‌ی ساعت نیز بزرگ‌تر شده است.

اپل واچ سری ۱۰ در طرح‌ شماتیکی که منتشر شده است ابعادی برابر با ۴۶ در ۳۹٫۷ در ۱۱٫۶ میلی‌متر دارد. مشخص نیست که حاشیه‌های نمایشگر چقدر نازک‌تر هستند؛ اما به‌طور کلی اپل واچ سری ۱۰ احتمالا بزرگ‌تر از اپل واچ سری ۹ خواهد بود.

مینگ‌چی کوئو، تحلیلگر و افشاگر خوش‌سابقه، پیش‌تر گفته بود که اپل واچ سری ۱۰ در دو مدل ۴۵ و ۴۹ میلی‌متری دردسترس قرار خواهد گرفت. ظاهرا مکانیزم اتصال بند ساعت تغییری نخواهد کرد و بندهای فعلی همچنان قابل استفاده خواهند بود.

هنوز زمان رونمایی و قیمت ساعت هوشمند جدید اپل را نمی‌دانیم؛ اما احتمالا در پاییز امسال در کنار سری آیفون ۱۶ رونمایی خواهد شد. اپل واچ سری ۱۰ ممکن است با مجموعه‌ای از حسگرهای پیشرفته تولید شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات

تبلیغات