قیمت و تاریخ عرضه رسمی گلکسی رینگ سامسونگ اعلام شد

چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۹
مطالعه 1 دقیقه
سه عدد گلکسی رینگ کنار هم
سامسونگ تاریخ عرضه و قیمت اولین حلقه‌ی هوشمند خود را اعلام کرد.
تبلیغات

سامسونگ امروز سرانجام در رویداد گلکسی آنپکد اولین حلقه‌ی هوشمند خود را معرفی کرد و اکنون قیمت و تاریخ عرضه‌ی رسمی گلکسی رینگ مشخص شده است.

به‌گفته‌ی سامسونگ، گلکسی رینگ از امروز برای پیش‌فروش دردسترس قرار دارد و در ۲۴ جولای (۳ مرداد) به‌ بازار عرضه خواهد شد. قیمت گلکسی رینگ برای بازار آمریکا و اروپا به‌ترتیب ۳۹۹ دلار و ۴۹۹ یورو اعلام شده است. قیمت‌گذاری برای سایر مناطق متفاوت خواهد بود.

بیمه موبایل ازکی

گلکسی رینگ تعداد زیادی از ویژگی‌های مربوط به ردیابی سلامت و تناسب‌اندام را در اندازه‌‌ای به‌مراتب کوچک‌تر از ساعت هوشمند جای داده و برای کاربرانی گزینه‌ی مناسبی است که تمایل به استفاده از ساعت ندارند.

تمام اطلاعات ردیابی‌شده با گلکسی رینگ در اپلیکیشن Samsung Health جمع‌آوری می‌شوند و مطابق آن‌ها توصیه‌هایی درباره‌ی بهبود سلامت به افراد ارائه می‌شود.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی رینگ
نمای روبرو حلقه هوشمند گلکسی رینگ سامسونگ طلایی / Samsung Galaxy Ringسامسونگ گلکسی رینگ
معرفی10 جولای 2024
نام دیگرSamsung SM-Q500NZKAXAR Samsung SM-Q500NZKAXAR Samsung SM-Q500NZSAXAR Samsung SM-Q500NZSAXAR Samsung SM-Q500NZDAXAR Samsung SM-Q500NZDAXAR
وضعیتموجود، عرضه شده در 24 جولای 2024
ابعاددارای 9 سایز از 5 تا 13 7.0 در 2.6 میلی‌متر (حلقه) 48.9 در 48.9 در 24.51 میلی‌متر (محفظه شارژ)
وزن2.3 گرم (حلقه سایز 5) 3.0 گرم (حلقه سایز 13) 61.3 گرم (محفظه شارژ)
سایر مشخصات بدنهبدنه حلقه از جنس تیتانیوم گرید 5 بدنه محفظه شارژ از جنس فولاد ضدزنگ و پلاستیک IP68 (مقاوم دربرابر گردوغبار و آب تا عمق 1 متری و حداکثر 30 دقیقه) مقاوم در برابر نفود آب تا فشار 10 اتمسفر (عمق 100 متر)
حافظه داخلی8 مگابایت
باتریباتری غیرقابل تعویض با ظرفیت 18 میلی‌آمپر ساعت (حلقه سایز 5) باتری غیرقابل تعویض با ظرفیت 23.5 میلی‌آمپر ساعت (حلقه سایز 13) باتری غیرقابل تعویض با ظرفیت 361 میلی‌آمپر ساعت (محفظه شارژ)
استندبایتا 7 روز
حسگرهاحسگر اپتیکال ضربان قلب، شتاب‌سنج، دماسنج بدن
سایر مشخصات و قابلیت‌هاپشتیبانی از حالت‌های ورزشی مختلف، پایش ضربان قلب، پایش وضعیت خواب، پایش سلامت بانوان، گام‌شمار، محاسبه مسافت طی‌شده، محاسبه میزان کالری مصرف شده، پشتیبانی از Galaxy AI
فناوریندارد
شبکه بی‌سیمندارد
بلوتوثبله، نسخه 5.4 LE
GPSندارد
NFCندارد
USBندارد
رنگ‌هامشکی، نقره‌ای، طلایی
محدوده قیمتحدود 400 دلار
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات