آیا می‌توان بدون گوشی سامسونگ از حلقه هوشمند گلکسی رینگ استفاده کرد؟

چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
گلکسی رینگ
سامسونگ سرانجام گلکسی رینگ را رونمایی کرد؛ اما آیا می‌توان از این حلقه‌ی هوشمند بدون گوشی سامسونگ استفاده کرد؟
تبلیغات

سامسونگ دقیقی پیش در رویداد آنپکد حلقه‌ی هوشمند گلکسی رینگ را رونمایی کرد. سؤالی که شاید در ذهن بسیاری از کاربران باشد، این است که آیا گجت پوشیدنی جدید کره‌ای فقط با گوشی سامسونگ کار می‌کند؟

سامسونگ امکان استفاده از گلکسی رینگ را تنها برای کاربران گوشی‌های سامسونگ فراهم کرده است. بدین‌ترتیب کاربران گوشی‌های غیر‌سامسونگی نمی‌توانند از گلکسی رینگ استفاده کنند.

بیمه موبایل ازکی

برای استفاده از گلکسی رینگ، گوشی سامسونگ شما باید به اندروید ۱۱ یا جدیدتر و اپلیکیشن Samsung Health (نسخه‌ی ۶٫۲۷ یا جدیدتر) مجهز باشد. ساخت حساب کاربری سامسونگ نیز برای کار با اپلیکیشن مذکور الزامی است.

براساس بیانیه‌ی رسمی سامسونگ، تمام داده‌ها و اطلاعاتی که گلکسی رینگ از وضعیت سلامت کاربر جمع‌آوری می‌کند، در پلتفرم Samsung Health نگه‌داری می‌شود تا بتوانید به‌طور یکپارچه ازطریق سایر دستگاه‌های خود به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

گلکسی رینگ با هر بار شارژ کامل تا هفت روز استفاده‌ی مداوم دوام می‌آورد و قاب شارژ ویژه‌ای نیز برای آن طراحی شده است که با نورپردازی LED، وضعیت شارژ را نشان می‌دهد. گلکسی رینگ از ۲۴ جولای (۳ مرداد ۱۴۰۳) با قیمت ۴۰۰ دلار در بازارهای منتخب عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات