نگاه نزدیک زومیت به گلکسی بادز ۳ و گلکسی واچ اولترا

پنج‌شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۷
مطالعه 5 دقیقه
گلکسی واچ اولترا روی مچ دست
گلکسی بادز ۳ و گلکسی واچ اولترا، تنها چندساعت پس از رونمایی رسمی، در اختیار کارشناسان زومیت قرار گرفته‌اند.
تبلیغات

گلکسی واچ اولترا و گلکسی بادز ۳، به‌فاصله‌ی کوتاهی پس از رونمایی، در اختیار کارشناسان زومیت قرار گرفته‌اند تا بتوانیم نگاهی نزدیک به محصولات جدید کره‌ای‌ها داشته باشیم.

سامسونگ امسال دست پر به پاریس آمد و با برگزاری رویداد تابستانه‌ی آنپکد، محصولات جدیدش از جمله گلکسی زد فولد ۶ و گجت پوشیدنی گلکسی رینگ را معرفی کرد. در کنار این محصولات نسل جدید گلکسی بادز و نسل اول گلکسی واچ اولترا نیز رونمایی شد.

بیمه موبایل ازکی

امسال پوشیدنی‌های سامسونگ بیشترین تغییرات ظاهری را به خود دیده‌اند و همین موضوع به جذابیت‌شان می‌افزاید.

تماشای ویدیو در یوتیوب

گلکسی بادز ۳ و بادز ۳ پرو

نخستین موردی که در گلکسی بادز ۳ توجهات را به خود جلب می‌کند، شباهت غیرقابل انکارش با ایرپاد اپل است. هدفون جدید سامسونگ با بهره‌مندی از Galaxy AI و زبان طراحی جدید، حس‌وحالی متفاوت به کاربر القا می‌کند.

کیس گلکسی بادز ۳ در کنار رنگ‌های مختلف گلکسی زد فلیپ ۶
زومیت

گلکسی بادز ۳ از طراحی جدید Open Type بهره می‌برد و برای افرادی طراحی شده است که می‌خواهند در موقعیت‌های مختلف و برای مدت‌ طولانی از هدفون استفاده کنند. گلکسی بادز ۳ بدون کیس شارژ، وزنی معادل ۴٫۷ گرم دارد. کیس شارژ‌ نیز ۴۶٫۵ گرم وزن دارد و تا حدی نسبت‌به مدل‌های سال گذشته سنگین‌تر شده‌ است. هدفون جدید سامسونگ از گواهی IP57 پشتیبانی می‌کند؛ اما این گواهی شامل کیس هدفون نمی‌شود.

سری گلکسی بادز ۳ براساس زبان طراحی جدید سامسونگ به‌نام blade design، طراحی شده است. این تغییر در طراحی به‌گفته‌ی سامسونگ نتیجه‌ی مستقیم «انواع داده‌های آماری جمع‌آوری‌شده» است که نشان می‌دهد هدفون‌هایی با فرم‌فکتور ساقه‌دار راحتی و ثبات بهتری داخل گوش دارند.

گلکسی بادز جدید سامسونگ شباهت غیرقابل انکاری با ایرپاد اپل دارد

طراحی جدید گلکسی بادز ۳ باعث شده است تا ایربادها صدای کاربر را واضح‌تر ثبت کنند. جدیدترین هدفون سامسونگ به نورپردازی Blade Lights مجهز شده‌ که وضعیت بلوتوث را نمایش می‌دهد و می‌توان چراغ‌ها را به‌گونه‌ای تنظیم کرد که همیشه روشن بمانند.

گلکسی بادز ۳ انرژی خود را از باتری ۴۸ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌کند. ظرفیت باتری کیس شارژ ۵۱۵ میلی‌آمپرساعت است. در حالتی که قابلیت حذف نویز (ANC) روشن باشد، می‌توان به‌مدت پنج ساعت از گلکسی بادز ۳ برای پخش موسیقی استفاده کرد و درصورت خاموش‌بودن این قابلیت،‌ عمر باتری یک ساعت افزایش می‌یابد. در حالت مکالمه و درصورت روشن‌بودن ANC، گلکسی بادز ۳ تا ۳٫۵ ساعت دوام می‌آورد.

گلکسی بادز ۳ روی میز در کنار گلکسی زد فولد ۶
زومیت

میکروفون‌های به‌کاررفته در سری بادز ۳ با بهره‌گیری از فناوری‌های Adaptive ANC و Adaptive EQ، دائما صداهای داخلی و خارجی را تجزیه‌و‌تحلیل می‌کنند تا از این طریق، کیفیت صدا و عملکرد ANC را بهبود ببخشند. کیفیت مکالمه نیز در بادز ۳ بهتر از قبل شده است.

سامسونگ برای افزایش کیفیت صدای کاربر در محیط‌های پر سر‌وصدا از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. مجموع این ویژگی‌ها کیفیت صدای ایرباد جدید سامسونگ را هم‌سطح ایرپاد اپل قرار می‌دهند.

قیمت گلکسی بادز ۳ به ۱۸۰ دلار می‌رسد و در دو رنگ سفید و نقره‌ای دردسترس قرار می‌گیرد.

گلکسی واچ اولترا

نمای جانبی گلکسی واچ اولترا کنار گلکسی بادز ۳ و گلکسی زد فولد ۶
زومیت

بی‌شک یکی از متفاوت‌ترین محصولات سامسونگ در آنپکد، گلکسی واچ اولترا بود؛ ساعت هوشمندی که هدفش همان‌طور که از نامش برمی‌آید رقابت با اپل واچ اولترا است و سامسونگ تلاش کرده برای آن سنگ تمام بگذارد.

صفحه‌نمایش دایره‌ای ۱٫۵ اینچی گلکسی واچ اولترا، وضوح ۴۸۰ در ۴۸۰ پیکسل، تراکم پیکسلی ۳۲۷ پیکسل‌براینچ، حداکثر روشنایی ۳٬۰۰۰ نیت و پوشش محافظ کریستال سافایر دارد و داخل قاب مربعی‌شکل از جنس تیتانیوم قرار گرفته است. سامسونگ این طراحی را Cushion Design می‌نامد.

نمای کناری گلکسی واچ اولترا
زومیت

گلکسی واچ اولترا ابعادی برابر با ۴۷٫۱ در ۴۷٫۱ در ۱۲٫۱ میلی‌متر و وزن ۶۰٫۵ گرم دارد و به دکمه‌های Back و Home و Quick Button مجهز شده است. دکمه‌ی کوئیک، دسترسی سریع به فهرست حالت‌های ورزشی، تنظیم شورت‌کات برای اپلیکیشن‌های دلخواه و آژیر اضطراری را فراهم می‌کند.

گلکسی واچ اولترا به‌لطف بهره‌مندی از گواهی IP68 و MIL-STD-810H دربرابر نفوذ آب و گرد‌وغبار و شرایط سخت مقاومت دارد و استاندارد 10ATM استفاده از ساعت را برای شنا تا عمق ۱۰۰ متری ممکن کرده است. گلکسی واچ اولترا را می‌توان در سطوح ۵۰۰ متری زیر سطح دریا و ارتفاع ۹٬۰۰۰ متری از سطح دریا برای ردیابی ورزش‌هایی مانند شنا در اقیانوس یا دوچرخه‌سواری و کوه‌نوردی در ارتفاعات استفاده کرد.

پنل پشتی گلکسی واچ اولترا
زومیت

ساعت پریمیوم سامسونگ، مانند گلکسی واچ ۷، به تراشه‌ی سه‌نانومتری اگزینوس W1000 در کنار دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز است. جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ از بلوتوث ۵٫۳، LTE، وای‌فای ۲٫۴ و ۵ گیگاهرتز، NFC و GPS دوبانده (L1+L5) پشتیبانی می‌کند.

گلکسی واچ اولترا طولانی‌ترین شارژدهی را در بین ساعت‌های هوشمند سامسونگ دارد

سامسونگ می‌گوید باتری ۵۹۰ میلی‌آمپرساعتی گلکسی واچ اولترا ۱۰۰ ساعت شارژدهی در حالت Power Saving و ۴۸ ساعت در حالت استفاده هنگام تمرینات ورزشی بدون اتصال شبکه و بلوتوث ارائه می‌دهد.

جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ به‌لطف بهره‌مندی از نسل جدید حسگر BioActive با تعداد بیشتری LED‌ سبز، قرمز و فروسرخ درکنار LED-های جدید آبی، زرد، بنفش و فرابنفش، دقت تست‌های ضربان قلب و سطح اکسیژن خون را تا ۳۰ درصد افزایش داده است. قابلیت تشخیص آپنه‌ی خواب از دیگر ویژگی‌های جالب گلکسی واچ اولترا است. آپنه‌ی خواب به وقفه‌ی تنفسی بیش از ۱۰ ثانیه در هنگام خواب گفته می‌شود که سطوح مختلفی دارد.

گلکسی واچ اولترا تنها در یک نسخه‌ی ۴۷ میلی‌متری و در سه رنگ خاکستری، نقره‌ای و سفید به بازار عرضه می‌شود. قیمت گلکسی واچ اولترا ۶۴۹ دلار است.

به‌زودی می‌توانید بررسی عمیق گلکسی بادز ۳ و گلکسی‌واچ اولترا را در زومیت بخوانید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات