نسخه جدید ساعت امیزفیت GTR 4 در راه است؛ نمایشگر ۱٫۴۵ اینچی OLED، تماس با بلوتوث و GPS

چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
مدل جدید ساعت هوشمند امیزفیت GTR 4
مدل جدید ساعت هوشمند امیزفیت GTR 4 با قابلیت‌های جذاب ازجمله نمایشگر OLED و عمر باتری ۱۴ روز به‌زودی از راه می‌رسد.
تبلیغات

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR 4 قبلاً در سال ۲۰۲۲ برای بازار هند معرفی شد و این شرکت قصد دارد نسخه‌ی جدیدی ساعت یادشده را عرضه کند. تیزر تبلیغاتی تازه‌ای از ساعت هوشمند جدید شرکت مذکور منتشر شده است که طراحی و برخی از مشخصات اصلی آن را به‌نمایش می‌گذارد.

براساس اعلام Fonearena، بر‌اساس تصاویر تیزر، امیزفیت، مدل به‌روز GTR 4، از نمایشگر ۱٫۴۵ اینچی OLED دایره‌ای با پشتیبانی از ویژگی نمایشگر همیشه‌روشن (Always on Display) و بیش‌ از ۲۰۰ واچ‌فیس بهره خواهد برد. این محصول از ۱۵۰ حالت ورزشی مختلف نیز پشتیبانی می‌کند. براساس ادعای امیزفیت، ساعت هوشمند جدید این برند می‌توان به‌صورت خودکار ۸ حالت ورزشی و حتی تمرینات قدرتی را تشخیص دهد و امکان پخش زنده‌ی اطلاعات ورزشی را هم فراهم کند.

مدل جدید ساعت هوشمند امیزفیت GTR 4
Amazfit

امیزفیت GTR 4 جدید به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اختصاصی Zepp OS 2.0 عرضه می‌شود؛ بنابراین، می‌توانیم انتظار وجود مینی‌اپ‌ها و بازی‌ها و پشتیبانی از دستیار صوتی آمازون الکسا و نیز دستیار صوتی آفلاین را داشته باشیم. این ساعت هوشمند از قابلیت‌هایی مثل پایش ۲۴ ساعته‌ی ضربان قلب و اندازه‌گیری اکسیژن خون (SpO2) و ردیابی سطح استرس نیز بهره می‌برد. به‌گفته‌ی امیزفیت، با هربار شارژ کامل می‌توان تا ۱۴ روز از این ساعت هوشمند استفاده کرد. محصول یادشده برای تماس‌های بلوتوثی به میکروفون و بلندگو نیز مجهز شده است.

از دیگر ویژگی‌های امیزفیت GTR 4 جدید می‌توان به الگوریتم وضعیت تمرین PeakBeats، همگام‌سازی با اپلیکیشن‌های آدیداس Running و Strava و GPS برای ردیابی دقیق اشاره کرد. انتظار می‌رود این ساعت هوشمند به‌زودی در هند عرضه شود؛ هرچند تاریخ عرضه‌ی رسمی‌اش هنوز مشخص نیست. این ساعت هوشمند ازطریق وب‌سایت رسمی امیزفیت و آمازون هند فروخته خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات