مدل مشکی اپل واچ اولترا ۲ معرفی شد

دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
مدل مشکی اپل واچ اولترا ۲
در مراسم It's Glowtime، اپل به‌جای معرفی اپل واچ اولترا ۳، از مدل مشکی اپل واچ اولترا ۲ رونمایی کرد.
تبلیغات

باوجود اینکه تا لحظات آخر همگی منتظر رونمایی اپل واچ اولترا ۳ بودیم، امشب در مراسم It's Glowtime، بعد از معرفی اپل واچ سری ۱۰، اپل به‌جای رونمایی اپل واچ اولترا ۳ از مدل مشکی اپل‌ واچ اولترا ۲ پرده برداشت.

اپل در رویداد امروزش اپل واچ اولترا ۲ را با گزینه‌ی رنگی جدید Satin Black و ویژگی تشخیص آپنه‌ی خواب به‌روز کرد. این قابلیت از شتاب‌سنج ساعت برای تجزیه‌وتحلیل «داده‌های اختلال تنفسی» هر ۳۰ روز استفاده می‌کند و «اگر نشانه‌های ثابتی از آپنه‌ی خواب متوسط ​​تا شدید مشاهده شود، به شما اطلاع می‌دهد.»

مدل مشکی اپل واچ اولترا ۲ از زوایای مختلف

قابلیت تشخیص آپنه‌ی خواب در آینده به اپل واچ سری ۱۰ و سری ۹ اضافه خواهد شد. این اولین باری است که اپل از زمان عرضه‌ی این محصول یعنی دو سال پیش، اپل واچ اولترا را در بیش از یک رنگ عرضه می‌کند. به‌علاوه، بند جدید Titanium Milanese برای این مدل معرفی شده است.

اپل واچ اولترا ۲

اپل واچ اولترا ۲ با سیستم‌عامل watchOS 11 به‌همراه به‌روزرسانی‌هایی برای Smart Stack عرضه می‌شود؛ این ویجت‌ها با چرخاندن Digital Crown نمایش داده می‌شوند و درست مانند آیفون، فعالیت‌های زنده را نشان می‌دهند. همچنین مجموعه‌ای از قابلیت‌های ردیابی سلامت در اختیارتان قرار می‌گیرد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به Training Load اشاره کرد که در صورت فعالیت بیش‌ازحد یا فشار زیاد به بدنتان، شما را مطلع خواهد کرد.

اپل می‌گوید مدل مشکی اپل واچ اولترا ۲ در تاریخ ۲۰ سپتامبر روانه‌ی بازار خواهد شد. قیمت اپل واچ جدید ۷۹۹ دلار تعیین شده است و این محصول از امروز برای پیش‌فروش در دسترس قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات