ساعت‌های جی‌شاک جدید کاسیو با عمر باتری ۱۰ ساله معرفی شدند

دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
ساعت کاسیو مدل جی‌شاک سری GD010 در رنگ مشکی روی مچ دست
کاسیو سری جدید ساعت‌های جی‌شاک را با بدنه‌ی مقاوم و عمر باتری ۱۰ ساله معرفی کرد.
تبلیغات

کاسیو سری ساعت‌های GD010 و GA010 جی‌شاک را با عمر باتری ۱۰ ساله، نمایشگری با وضوح بالا، بدنه‌ای مقاوم و قابلیت‌های متعدد برای بازار آمریکا معرفی کرد.

طبق بیانیه‌ی رسمی کاسیو، سری جدید ساعت‌های جی‌شاک به‌لطف طراحی‌ چندلایه، از بدنه‌ای مقاوم با ساختار کربنی و ظاهری ساده بهره می‌برند که تمرکز سری ساعت‌های جی‌شاک بر پایداری و دوام را پررنگ می‌کند. بند و حاشیه‌ی هر دو سری از ساعت‌های یادشده، از رزین زیستی ساخته شده است.

نمای جلوی ساعت‌های کاسیو جی‌شاک سری GD010 و GA010 در رنگ مشکی
Casio

سری ساعت‌های GD010 جی‌شاک، شامل مدل‌های GD010-1 و GD010-3 و GD010-4 است. این ساعت‌ها برای استفاده در شرایط سخت محیطی طراحی شده‌اند و از بدنه‌ای با ساختار کربنی برای ارائه‌ی مقاوت بیشتر و نمایشگر LCD بزرگ، بهره می‌برند.

سری ساعت‌های GA010 جی‌شاک، شامل مدل‌های GA010-1A و GA010-2A و GA010-5A است. ساعت‌های مورد بحث، دوام و مقاومت ساعت‌های جی‌شاک را با ظاهری ظریف ترکیب می‌کنند. سری GA010، از دو نمایشگر آنالوگ و دیجیتال با اشکال هندسی و رنگ‌های ساده و یک قطعه‌ی برنجی برای ایجاد استحکام بیشتر، بهره می‌برد.

نمای جلوی ساعت کاسیو جی‌شاک سری GD010 در سه رنگ
ساعت جی‌شاک سری GD010
نمای جلوی ساعت کاسیو جی‌شاک سری GA010 در سه رنگ
ساعت جی‌شاک سری GA010

ساعت‌های جی‌شاک جدید کاسیو، در برابر ضربات سنگین مقاوم‌اند و تا عمق ۲۰۰ متر نیز در آب مقاومت دارند. هر دو سری از ساعت‌های یادشده به نور پس‌زمینه‌ی LED، کرونومتر، شمارشگر معکوس و ۵ زنگ هشدار مجهز‌ند و قابلیت نمایش ساعت‌های جهانی (شامل ۳۱ منطقه‌ی زمانی و ۴۸ شهر) و نمایش زمان در هر دو حالت ۱۲ و ۲۴ ساعته را دارند.

قیمت سری ساعت‌های GD010 و GA010 جی‌شاک، به‌ترتیب ۹۹ و ۱۲۰ دلار است و هم‌اکنون از طریق وب‌سایت کاسیو و خرده‌فروشی‌ها برای خرید در دسترس قرار دارند.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات