گلکسی رینگ سامسونگ در کشورهای بیشتری عرضه می‌شود

پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
گلکسی رینگ سامسونگ
طبق اعلام سامسونگ، این شرکت درحال گسترش بازارهای فروش گلکسی رینگ است.
تبلیغات

عرضه‌ی جهانی گلکسی رینگ در تاریخ ۲۴ جولای (۳ مرداد ۱۴۰۳) یعنی دو هفته پس از رونمایی این حلقه‌ی هوشمند در رویداد آنپکد آغاز شد. ابتدا این محصول فقط در بازارهای منتخب عرضه شد و اکنون کشورهای دیگری مثل برزیل، فرصت استفاده از اولین نسل گلکسی رینگ را پیدا کرده‌اند.

طبق اعلام سامسونگ، پیش‌فروش گلکسی رینگ در برزیل آغاز شده است و تا ۱۸ اکتبر (۲۷ مهر ۱۴۰۳) ادامه خواهد داشت. محصول مورد بحث پس‌از این دوره، ازطریق فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین سامسونگ دردسترس قرار خواهد گرفت.

سامسونگ، حلقه‌ی هوشمند خود را در برزیل با قیمت ۶۴۰ دلار پیش‌فروش می‌کند که نسبت‌به سایر بازارها بسیار بیشتر است. این محصول در ۹ سایز و سه رنگ مشکی، نقره‌ای و طلایی دردسترس خریداران قرار دارد.

افرادی که سایز انگشت خود را نمی‌دانند هنگام سفارش گلکسی رینگ باید این موضوع را اعلام کنند تا کیت مخصوص اندازه‌گیری انگشت برایشان ارسال شود. درخواست دریافت این کیت حدود ۱۸ دلار برای مشتریان هزینه دارد. البته پس‌از تکمیل مراحل سفارش، همین مبلغ از قیمت نهایی حلقه‌ی هوشمند سامسونگ کم می‌شود.

گلکسی رینگ امکاناتی مثل کنترل خواب، نظارت‌بر ضربان قلب، استرس و چرخه‌ی عادت ماهانه‌ی بانوان را ارائه می‌دهد. حلقه‌ی هوشمند سامسونگ به حسگر دمای پوست، شتاب‌سنج و حسگر PPG (فشارسنج نوری) مجهز شده است و باتری آن بسته‌به سایز از ۱۸ تا ۲۳٫۵ میلی‌آمپرساعت متغیر است و با هر بار شارژ تا یک هفته دوام می‌آورد. گلکسی رینگ به‌همراه قاب شارژ با ظرفیت ۳۶۱ میلی‌آمپرساعت عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات