ساعت‌های لیمیتد ادیشن کاسیو جی‌شاک معرفی شدند؛ ۱۰سال شارژدهی، مقاومت در برابر عمق ۲۰۰متری آب و ضد شوک

چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲
مطالعه 3 دقیقه
نمای جلو ساعت کاسیو جی‌شاک Mudman GW-9500MEC-1
ساعت‌های جدید جی‌شاک با شارژدهی استثنایی و مقاومت بالا در برابر شرایط نامساعد معرفی شدند.
تبلیغات

کاسیو مجموعه ساعت‌های لیمیتد ادیشن خود به نام Master of G Emergency Colors Series را پس‌از عرضه‌ در اروپا برای بازار آمریکا معرفی کرد. این مجموعه شامل مدل‌های Gravitymaster GR-B300EC-1a و Mudman GW-9500MEC-1 و Mudmaster GWG-B1000EC-1A می‌شود.

قطعات داخلی ساعت کاسیو جی‌شاک سری Master of G
Casio

سری Master of G برای متخصصان عملیات نجات و سایر زمینه‌های پرتقاضا طراحی شده است و دوام و عملکرد بالایی دارد. قاب مشکی و مستحکم ساعت استفاده از آن را در محیط‌های چالش‌برانگیز امکان‌پذیر می‌کند.

نمای جلو ساعت کاسیو مدل جی‌شاک Gravitymaster GR-B300EC-1a
نمای جلو ساعت کاسیو مدل جی‌شاک Mudmaster GWG-B1000EC-1A

کاسیو می‌گوید Gravitymaster GR-B300EC-1a دارای طراحی مدرن الهام‌گرفته از هواپیماهای پیشرفته است و ویژگی‌های کارآمدی مانند نمایش دو زمان، حافظه‌ی ثبت پرواز و ساختار محافظ کربنی برای افزایش مقاومت دارد.

ساعت‌های کاسیو سری جی‌شاک Master of G
Casio

مدل Mudmaster GWG-B1000EC-1A برای تحمل شرایط سخت طراحی شده است و در برابر گردوغبار، گل‌ولای، شوک و ضربه مقاوم است. این ساعت از زمان‌سنج خورشیدی، بلوتوث، کنترل رادیویی و یک حسگر سه‌گانه برای اندازه‌گیری جهت، فشار و ارتفاع بهره‌ می‌برد.

پنل جلویی ساعت جی‌شاک سری Master of G
Casio

Mudman GW-9500MEC-1 مدل دیگری است که ساختار مقاوم در برابر گل‌ولای و قطب‌نمای دیجیتال دارد. عملکرد کنترل رادیویی، زمان‌سنج خورشیدی و قابی از جنس فولاد ضدزنگ از دیگر مشخصات این مدل محسوب می‌شود.

هر سه مدل جدید ساعت کاسیو از زمان‌سنج خورشیدی برای افزایش عمر باتری استفاده می‌کنند و می‌توانند تا ۱۰ سال شارژدهی داشته باشند. کاسیو می‌گوید ساعت‌های جدیدش تا عمق ۲۰۰ متری آب دوام می‌آورند.

قیمت ساعت Gravitymaster GR-B300EC-1a و Mudman GW-9500MEC-1 و Mudmaster GWG-B1000EC-1A به ترتیب ۳۰۰ دلار، ۴۰۰ دلار و ۸۰۰ دلار اعلام شده است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات