جانی آیو، طراح سابق اپل، فروش کالکشن کت‌های ۳ هزار دلاری‌اش را آغاز کرد

چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۶
مطالعه 3 دقیقه
یقه یک لباس زرد
جانی آیو با همکاری شرکت فرانسوی مونکلر، کالکشن کت‌های خاص و گران‌قیمت خود را معرفی کرد.
تبلیغات

بنابر گزارش ورج، جانی آیو، طراح مشهور و خالق بسیاری از محصولات نمادین اپل، با همکاری برند فرانسوی مونکلر، اولین مجموعه لباس‌های بیرونی خود را معرفی کرده است.

یک کت به رنگ آبی کم رنگ با لباسی زرد زیر آن
یک پانچوی نارنجی با لباس زرد زیر آن

این مجموعه که LoveFrom, Moncler نام دارد، شامل مکانیزم لایه‌بندی ماژولاری است که از سه‌لایه‌ی مختلف تشکیل شده است: یک‌ لایه‌ی اصلی و یک‌ لایه‌ی میانی و یک پانچوی بیرونی که روی بقیه لایه‌ها قرار می‌گیرد. هر‌یک از این لایه‌ها از نایلون بازیافتی باکیفیت ساخته شده‌اند و با استفاده از دکمه‌های مغناطیسی خاصی، به یکدیگر متصل می‌شوند.

یک دکمه روی یک لباس کرمی
دکمه‌ای روی یک پارچه آبی

یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی این مجموعه، دکمه‌ی مغناطیسی Duo Button است که به کاربران امکان می‌دهد به‌راحتی بین لایه‌ها جابه‌جا شوند. این دکمه‌ها از جنس آلومینیوم، برنج، فولاد و آهن‌ربایی مقاوم دربرابر حرارت ساخته شده‌اند و با یک حرکت ساده به‌هم متصل می‌شوند. این دکمه‌ها با لوگوهای هر دو برند حکاکی شده‌اند و نمادی از همکاری و شراکت بین LoveFrom و Moncler هستند.

چند آستین و یقه و اجزای لباس در عکس‌های کنار یکدیگر در رنگ‌های مختلف
Moncler

باتوجه‌به جزئیات، این مجموعه بسیار دقیق طراحی شده است و هریک از لایه‌ها به‌گونه‌ای ساخته شده‌اند که به‌راحتی با یکدیگر ترکیب می‌شوند. پارچه‌های به‌کاررفته در این مجموعه با استفاده از دستگاه‌های بافندگی بزرگ ساخت ایتالیا تولید شده‌ که امکان ساخت هر لباس از یک‌ تکه پارچه را فراهم می‌کند. پارچه‌های یادشده با استفاده از فرایندی خاص، ظاهری مات و شبیه به الیاف طبیعی پیدا کرده‌ است.

چند نفر با لباس‌های متفاوت ایستاده در کنار یکدیگر
Moncler

این همکاری نه‌تنها نشان‌دهنده‌ی مهارت‌های طراحی جانی آیو است؛ بلکه توانایی‌های فنی و خلاقیت بی‌پایان مونکلر را نیز به‌نمایش می‌گذارد. این مجموعه که قیمت هر کت آن تا ۳ هزار دلار نیز می‌رسد، در بوتیک‌های منتخب مونکلر در سراسر جهان به‌نمایش گذاشته خواهد شد و از ۲۴ سپتامبر (۳ مهر) در پاریس و از ۱۰ اکتبر (۱۹ مهر) در میلان، نیویورک، توکیو و لس‌آنجلس و از ۲۹ اکتبر (۸ آبان) در شانگهای و هنگ‌کنگ در‌دسترس خواهد بود.

ازنظر برخی از کارشناسان، این مجموعه جدید نه‌تنها برای علاقه‌مندان به مد و طراحی جذاب است؛ بلکه نشان‌دهنده‌ی گامی بزرگ در جهت استفاده از مواد بازیافتی و پایدار در صنعت مد در نظر گرفته می‌شود. همکاری بین جانی آیو و مونکلر نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با ترکیب خلاقیت و فناوری، محصولاتی باکیفیت و دوستدار محیط‌زیست تولید کرد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات