واچ‌فیس‌های One UI 6 برای ساعت‌های قدیمی سامسونگ نیز منتشر شد

چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
تغییر واچ‌فیس در گلکسی واچ ۶ کلاسیک
دارندگان گلکسی واچ‌های سری ۴ تا ۶ اکنون می‌توانند چند واچ‌فیس جدید One UI 6 را روی دستگاه خود دانلود و از آن‌ها استفاده کنند.
تبلیغات

قرار بود سامسونگ ماه گذشته نسخه‌ی نهایی One UI 6 Watch را برای گلکسی‌واچ‌های سری ۴ تا ۶ منتشر کند. این شرکت اواخر ماه گذشته اعلام کرد که تا اکتبر (مهر و آبان ۱۴۰۳) یا نوامبر (آبان و آذر ۱۴۰۳) قادر به ارائه‌ی به‌روزرسانی مذکور نخواهد بود.

سامسونگ برای جبران تأخیر در انتشار One UI 6 Watch، واچ‌فیس‌های جدید One UI 6 Watch را برای One UI 5 Watch مبتنی‌بر Wear OS 4 ارائه کرده است. در ادامه به نحوه‌ی دریافت این واچ‌فیس‌ها می‌پردازیم.

واچ فیس های one ui 6
واچ فیس های one ui 6
واچ فیس های one ui 6

به‌نوشته‌ی SammyFans، سامسونگ به‌روزرسانی جدیدی را برای اپلیکیشن Galaxy Wearable اندروید منتشر کرده است. پس‌از نصب آپدیت، بنری با عنوان Featured watch faces مشاهده خواهید کرد که به دریافت واچ‌فیس‌های جدید One UI 6.0 Watch اشاره دارد. با ضربه‌زدن روی این بنر، سه واچ‌فیس جدید Spatial Number ،Simple Digital و Ultra Info Board همراه با دکمه‌ی دانلود زیر هرکدام نمایش داده می‌شوند که می‌توان آن‌ها را دانلود کرد.

ارائه‌ی واچ‌فیس‌های One UI 6 Watch برای مدل‌های قدیمی‌تر ساعت هوشمند سامسونگ با سیستم‌عامل قدیمی‌تر، نشان می‌دهد که غول فناوری کره‌ی جنوبی توسعه‌ی نرم‌افزار جدید را تقریباً به‌پایان رسانده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات