چهارمین نسل از حلقه هوشمند Oura رونمایی شد؛ هوشمندتر و کوچک‌تر از نسل قبل

پنج‌شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
حلقه هوشمند Qura 4
نسل جدید حلقه‌ی هوشمند Qura با طراحی به‌روز و مدرن، امکانات هوشمندتر از مدل‌های قبلی و قیمت پایه‌ی ۳۵۰ دلار معرفی شد.
تبلیغات

شرکت Oura نسل چهارم حلقه‌ی هوشمند خود را با طراحی براق‌تر، عمر باتری طولانی‌تر و حسگرهای پیشرفته‌تر معرفی کرد. این محصول علاوه‌بر بهبود طراحی ظاهری، هیچ‌گونه حکاکی خارجی ندارد و حسگرهای آن کاملاً هم‌سطح با بدنه قرار گرفته‌اند که باعث زیبایی و راحتی بیشتر می‌شود.

نسل چهار حلقه‌ی هوشمند Qura از ۱۸ مسیر سیگنالی برای ارائه‌ی داده‌های دقیق‌تر استفاده می‌کند که در مقایسه با ۸ مسیر در مدل قبلی، بهبود چشمگیری به‌شمار می‌رود. همچنین الگوریتم حسگر هوشمند در حلقه‌ی جدید، به‌صورت خودکار بهترین مسیر را برای حفظ خوانش ثابت داده‌ها انتخاب می‌کند. این ویژگی به کاهش خطا در اندازه‌گیری اکسیژن خون و ضربان قلب نیز کمک می‌کند.

حلقه هوشمند Qura 4
Qura

حلقه‌ی هوشمند Oura 4 در ۱۲ سایز و ۶ رنگ به‌فروش می‌رسد و مانند نسخه‌های قبلی تا عمق ۱۰۰ متری آب دوام می‌آورد. این حلقه برای استفاده در سونا و شنا مناسب است، اما نباید در غواصی عمیق استفاده شود. نسخه‌ی بازطراحی‌شده‌ی اپلیکیشن Qura نیز اکنون داده‌های شما را در سه بخش Today ،Vitals و My Health دسته‌بندی می‌کند.

حلقه هوشمند Qura 4
حلقه هوشمند Qura 4

در نسل چهارم حلقه‌ی هوشمند Oura ویژگی‌های جدیدی برای کاربران سرویس اشتراکی این محصول اضافه شده است که ازجمله می‌توان به تشخیص خودکار ضربان قلب و فعالیت‌های ورزشی برای ۴۰ نوع فعالیت مختلف اشاره کرد. این حلقه قابلیت‌های جدیدی برای زنان ارائه می‌دهد که مهم‌ترین آن‌ها ارائه‌ی اطلاعات کاربردی در دوره‌ی حاملگی و درواقع برای کمک به بانوان در این دوران حساس است.

Oura 4 اکنون با قیمت پایه‌ی ۳۵۰ دلار برای پیش‌سفارش در دسترس قرار دارد و عرضه‌ی آن از ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر ۱۴۰۳) آغاز می‌شود. کاربران پس از اتمام دوره‌ی رایگان اشتراک در ماه اول، باید ۶ دلار در هر ماه یا ۷۰ دلار برای هر سال بپردازند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات