پنل پیشرفته microLED وارد اپل واچ اولترا می‌شود؟

دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
ورک‌اوت‌های واچ اولترا ۲
براساس شایعات، اپل همچنان به فناوری microLED علاقه دارد و از این فناوری در اپل واچ اولترا و عینک واقعیت افزوده‌اش استفاده خواهد کرد.
تبلیغات

با‌توجه‌به لغو سفارش نمایشگرهای microLED برای اپل واچ اولترا ۳ در اوایل سال جاری، شاید تصور کنید اپل قید این فناوری را زده است؛ اما شایعه‌‌ی جدید این فرضیه را رد می کند.

طبق ادعای افشاگری به نام Jukanlosreve در ایکس، اپل همچنان به فناوری microLED علاقه دارد می‌خواهد از این فناوری در مدل ۲۰۲۶ اپل واچ اولترا استفاده کند. این تمام ماجرا نیست و فناوری مذکور وارد در سایر محصولات اپل نیز استفاده خواهد شد.

براساس گزارش‌ها، اپل می‌خواهد از پنل‌های microLED در عینک‌های واقعیت‌افزوده‌ی خود استفاده کند. طبق شایعات، این محصول در سال ۲۰۲۶ وارد فاز تولید انبوه خواهد شد. اگر این اخبار صحت داشته باشند، به‌نظر می‌رسد اپل در سال ۲۰۲۶ چندین محصول مجهز به نمایشگر microLED رونمایی خواهد کرد.

درصورت به‌وقوع‌پیوستن شایعه‌ها و گزارش‌هایی که به استفاده از پنل microLED در اپل واچ اولترا ۲۰۲۶ اشاره می‌کنند، مشخص نیست ال‌جی چه تصمیمی خواهد گرفت. باید دید آیا این شرکت کره‌ای همچنان برای پروژه‌ی لغو‌شده‌ی قبلی اپل، از این شرکت خسارت می‌گیرد یا برای به‌دست آوردن قرارداد جدید تلاش خواهد کرد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات