نسخه غول‌پیکر ساعت مچی خاطره‌انگیز کاسیو برای استفاده به‌عنوان ساعت رومیزی رونمایی شد

چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ساعت رومیزی کاسیو DQD-851J-8JF نمای جلو
ساعت رومیزی جدید کاسیو از مدل‌های کلاسیک این شرکت الهام گرفته است و شارژدهی یک‌ساله دارد.
تبلیغات

کاسیو ساعت رومیزی جدیدی معرفی کرد که طراحی‌اش یادآور ساعت‌های دیجیتال ساده و محبوب این شرکت، به‌ویژه مدل A158W است. این ساعت رومیزی در‌واقع نسخه‌ای بزرگ‌تر از همین مدل کلاسیک محسوب می‌شود و می‌تواند به‌عنوان ساعت زنگ‌دار مناسب برای کنار تختخواب استفاده شود.

ساعت جدید کاسیو که DQD-851J-8JF نام دارد، از ۲۵ اکتبر (۴ آبان) با قیمت ۴٬۳۷۸ ین (حدود ۲۹ دلار) به‌طور انحصاری در ژاپن دردسترس قرار خواهد گرفت و به‌دلیل استفاده از پلاستیک به‌جای فولاد ضدزنگ، از ساعت Casio A158W قیمت کمتری دارد.

نمای جلو ساعت کاسیو A158WA-1
نسخه‌ی رومیزی ساعت کاسیو، براساس مدل A158W ساخته شده است.
Casio

افزون‌بر نمایش ساعت و تاریخ، DQD-851J-8JF رومیزی از ویژگی‌های کاربردی دیگری ازجمله دماسنج و رطوبت‌سنج و نور پس‌زمینه‌ی LED با رنگ کهربایی بهره می‌برد که در محیط‌های تاریک دید بهتری فراهم می‌کند. قابلیت تکرار زنگ و تنظیم میزان صدای زنگ در پنج سطح مختلف نیز وجود دارد. بااین‌حال، در‌مقایسه‌با برخی مدل‌های دیگر ساعت رومیزی جدید کاسیو فاقد کرونومتر است.

ساعت DQD-851J-8JF با استفاده از یک جفت باتری قلمی به‌مدت حداقل یک سال شارژدهی دارد و از تقویم خودکار با نمایش روز و ماه بهره می‌برد. برای کاربران ساکن ژاپن این ساعت به‌صورت خودکار زمان را با استفاده از سیگنال‌های رادیویی محلی تنظیم می‌کند؛ قابلیتی که با فرکانس‌های رادیویی استفاده‌شده در سایر کشورها سازگاری ندارد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات