صفحه شارژ پیکسل واچ‌های قدیمی آپدیت می‌شود

جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ ۲ روی مچ دست
به‌نظر می‌رسد که ظاهر ساعت‌های هوشمند پیکسل واچ و پیکسل واچ ۲ به‌روز شده است.
تبلیغات

کاربران پیکسل واچ و پیکسل واچ ۲ از این پس هنگام شارژ ساعت هوشمند خود، ظاهری جدید را مشاهده می‌کنند. این دستگاه‌ها اکنون به صفحه‌ی شارژی که با پیکسل واچ ۳ معرفی شد دسترسی دارند.

در تصویر منتشر شده در ردیت، پیکسل واچ در حال اتصال به شارژر دیده می‌شود. این عکس نشان می‌دهد که نمایشگر مدل‌های قدیمی‌تر ساعت هوشمند گوگل نیز به ظاهر جدید دسترسی پیدا کرده‌اند. در مقایسه‌با صفحه‌ی شارژ قبلی، طراحی به‌روزشده عمدتاً ویژگی‌های مشابهی دارد، اما شامل جزئیات بیشتری است.

تصویر پیکسل واچ در حال شارژ
عکاس: u/_Intel_Geek

اولین تغییر این است که گوگل حلقه‌ی متحرک دور صفحه را حذف و حلقه‌ی پیشرفت ثابتی را به‌جای آن قرار داده است. در صفحه‌ی جدید، فقط انیمیشن در ابتدای باز شدن آن نمایش داده می‌شود. بااین‌حال، مانند طراحی قدیمی، هنوز هم مقدار عددی برای سطح شارژ ساعت و زمان فعلی را در مرکز صفحه می‌بینیم. رنگ زمان اکنون سفید شده و با رنگ حلقه یکسان نیست. خود حلقه نیز به جای آبی، سبز است.

طراحی جدید همچنین اطلاعات مفیدتری را شامل برآورد مدت زمانی که دستگاه برای رسیدن به شارژ کامل نیاز دارد، نمایش می‌دهد. این تغییر می‌تواند برای کاربرانی که می‌خواهند زمان خود را مدیریت کنند، بسیار مفید باشد.

برخلاف گذشته، روز و تاریخ دیگر در پایین صفحه نمایش داده نمی‌شود و در عوض، در سمت چپ زمان قرار گرفته‌اند و ماه در سمت راست نمایش داده می‌شود. اگر کاربر یک تایمر در حال اجرا داشته باشد، تایمر سمت چپ صفحه را اشغال و روز و تاریخ را به سمت راست منتقل می‌کند. این تغییرات جزئی هستند، اما دیدن به‌روزرسانی دستگاه‌های قدیمی هیجان‌انگیز است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات