سامسونگ چند ماه پس از عرضه گلکسی رینگ، ویدیو جعبه‌گشایی رسمی را منتشر کرد

پنج‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
آنباکس گلکسی رینگ
ویدیوهای رسمی سامسونگ، تجربه‌ی جعبه‌گشایی حلقه‌ی هوشمند این شرکت یعنی گلکسی رینگ را به‌تصویر می‌کشند.
تبلیغات

سامسونگ اواخر فوریه‌ی امسال از محصولی خاص به‌نام گلکسی رینگ رونمایی و پس‌از پنج ماه، آن را به بازار عرضه کرد. اکنون شرکت کره‌ای تصمیم گرفته است ویدیوهایی از جعبه‌گشایی این محصول به‌اشتراک بگذارد.

سامسونگ با انتشار ویدیوهای جذاب، تجربه‌ی کاربری را از لحظه‌ی خارج‌کردن گلکسی رینگ از جعبه به‌نمایش گذاشته است. این محصول پوشیدنی، درون جعبه‌ی سیاه‌رنگ و شیک و محفظه‌ی پلاستیکی شفاف قرار دارد.

پخش از رسانه

گلکسی رینگ در مرکز محفظه‌ی پلاستیکی قرار دارد و چراغ LED تعبیه‌شده در اطراف آن، میزان شارژ باتری را نمایش می‌دهد. حلقه‌ی هوشمند سامسونگ در ۸ سایز مختلف از ۵ تا ۱۳ عرضه می‌شود.

گلکسی رینگ از بدنه‌ی تیتانیومی بهره می‌برد و در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و طلایی عرضه می‌شود.

همان‌طور که در ویدیوی جعبه‌گشایی گلکسی رینگ می‌بینید، با فشاردادن دکمه‌ی تعبیه‌شده روی کیس شارژ، می‌توان از میزان باتری گلکسی رینگ مطلع شد. شارژ رینگ ازطریق درگاه USB-C انجام می‌شود، اما نکته‌ی جالب توجه اینکه حلقه‌ی هوشمند سامسونگ از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

پخش از رسانه

غول فناوری کره‌ی جنوبی با تاکید بر مقاومت گلکسی رینگ در برابر آب، خیال کاربران را از بابت شستن دست‌ها با این محصول راحت کرده است.

محتویات جعبه گلکسی رینگ
Samsung

گلکسی رینگ از سه حسگر داخلی اندازه‌گیری دمای پوست، سنجش ضربان قلب و شتاب‌سنج بهره می‌برد. این حسگرها انواع داده‌های سلامتی را ردیابی می‌کنند و سپس آن‌ها را در اپلیکیشن Samsung Health به‌نمایش می‌گذارند. براساس اعلام سامسونگ، اپلیکیشن گلکسی رینگ باید ابتدا با یک گوشی هوشمند گلکسی جفت شود اما در واقعیت، این اپلیکیشن با هر گوشی هوشمندی که اپلیکیشن Samsung Health روی آن نصب باشد، کار می‌کند.

انتخاب سایز گلکسی رینگ
Samsung

سامسونگ در انتهای ویدیوی جعبه‌گشایی، سؤال مهمی را بی‌پاسخ می‌گذارد: چگونه سایز مناسب خود را پیدا کنیم؟ در صورتی‌که خرید از فروشگاه آنلاین سامسونگ انجام شود، ست اندازه‌گیری رایگان برای شما ارسال می‌شود تا بتوانید سایز مناسب خود را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید به‌صورت حضوری به یکی از فروشگاه‌های سامسونگ مراجعه کنید.

گلکسی رینگ سامسونگ از برخی ژست‌های حرکتی دست نیز پشتیبانی می‌کند، اما طبق اطلاعات موجود، این قابلیت فقط با دستگاه‌هایی که رابط کاربری One UI 6.1.1 را اجرا می‌کنند، سازگاری دارد و درحال حاضر فقط گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ از این رابط کاربری بهره می‌برند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات