رونمایی از محصولات جدید TCH؛ از حلقه iRing تا ساعت و هدفون

چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴
مطالعه 3 دقیقه
مراسم رونمایی از محصولات TCH
برند چینی TCH از حلقه هوشمند، ساعت هوشمند و هدفون‌های بی‌سیم جدیدی که به‌تازگی وارد بازار ایران شده‌اند، رونمایی کرد.
تبلیغات

برند چینی TCH امروز از محصولات جدیدی که به‌تازگی وارد بازار ایران شده‌اند، رونمایی کرد. تمرکز این برند بر تولید ساعت‌های هوشمند و هدفون‌های بی‌سیمی است که درعین ارائه‌ی قابلیت‌های به‌روز و کاربردی، مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی هستند.

برجسته‌ترین محصول TCH که در رویداد امروز رونمایی شد، حلقه‌ی هوشمند iRing R10 است که درکنار گلکسی رینگ سامسونگ، تنها حلقه‌ی هوشمندی است که این روزها می‌توانید در بازار ایران پیدا کنید. به‌گفته‌ی شرکت سازنده، این حلقه با تمام گوشی‌های اندرویدی و آیفون سازگار است و با بهره‌مندی از شتاب‌سنج و حسگر دما، قابلیت‌هایی چون پایش خواب، سنجش ضربان قلب و گام‌شمار ارائه می‌دهد.

حلقه‌ی iRing R10 تنها با یک باتری ۱۵ میلی‌آمپرساعتی می‌تواند بسته به نوع استفاده‌ی کاربر، بین ۵ تا ۷ ساعت دوام بیاورد. این حلقه از گواهی مقاومت IP68 دربرابر نفوذ آب و گردوغبار بهره می‌برد تا برای استفاده هنگام شنا مناسب باشد. آی‌رینگ R10 در ۴ سایز مختلف و دو رنگ مشکی و طلایی عرضه شده است.

تی‌سی‌اچ همچنین از دو ساعت هوشمند جدید با نام‌های HD1 3D Hero1 و HD2 3D Hero2 رونمایی کرد. هر دو مدل از صفحه‌نمایش «سه‌بعدی» ۱٫۴۳ اینچی امولد با فرم‌فکتور دایره‌ای بهره می‌برند و بدنه‌ی مقاومی از جنس آلیاژ روی دارند. گواهی مقاومت IP68 هم از نفوذ آب زیر دوش حمام و ورزش‌های سنگین جلوگیری می‌کند، اما برای استفاده هنگام شنا مناسب نیست.

ساعت هوشمند TCH HD2
ساعت هوشمند TCH HD1
ساعت هوشمند TCH HD2
ساعت هوشمند TCH HD2

ساعت‌های HD1 و HD2، بیش از ۱۵۰ فعالیت ورزشی و قابلیت‌های سلامت ازجمله ضربان قلب، اکسیژن خون، استرس، پایش خواب و مهم‌تر از همه، امکان برقراری و پاسخ به تماس را به کاربران اندرویدی و آیفون ارائه می‌دهند. به‌گفته‌ی TCH، قابلیت منحصر‌به‌فرد ساعت HD2 براساس رنگ لباس کاربر، واچ‌فیس هماهنگ پیشنهاد می‌دهد.

هر دو ساعت از زبان فارسی به‌طور کامل پشتیبانی می‌کنند و فقط در طراحی و ظرفیت باتری (۲۷۰ و ۳۰۰ میلی‌آمپرساعت) متفاوت هستند.

تی‌سی‌اچ همچنین نسل دوم ساعت‌های هوشمند Z40 و Z10 را معرفی کرد که حالا از شارژ وایرلیس پشتیبانی می‌کنند. ساعت +Z40 صفحه‌نمایش ۱٫۴۳ اینچی امولد و بدنه‌ای از جنس آلیاژ روی دارد و تمام قابلیت‌های مهم سلامت و ورزش را همراه‌با برقراری و پاسخ به تماس هنگام اتصال به گوشی‌های اندرویدی و آیفون ارائه می‌دهد. به‌گفته‌ی TCH، باتری ۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی +Z40 می‌تواند بین ۷ تا ۱۰ روز شارژدهی داشته باشد. ساعت Z10 Pro نمایشگر ۱٫۹۶ اینچی مستطیلی دارد و باتریش بین ۳ تا ۵ روز دوام می‌آورد.

ساعت هوشمند TCH Z10 Pro Swift
ساعت هوشمند TCH Z10 Pro Swift
ساعت هوشمند TCH Z40+ Tech Sense
ساعت هوشمند TCH Z10+ Tech Sense

برند چینی تی‌سی‌اچ همچنین به سبد هدفون‌های توگوشی کاملا بی‌سیم خود اضافه کرد: هدفون D6 Sound Hunt مجهز به ANC هیبریدی و نسل جدید هدفون TCH Black Blade L10 که حالا به قابلیت نویز کنسلینگ فعال مجهز شده است. هدفون‌های TCH در رنگ‌ها و فرم‌فکتورهای مختلفی عرضه می‌شوند و با گوشی‌های اندروید و آیفون سازگاری دارند. تی‌سی‌اچ شارژدهی طولانی را از مزیت‌های ایربادهای خود می‌داند.

محصولات TCH در بازار ایران با ۱۲ ماه گارانتی و ۶ ماه تعویض عرضه می‌شوند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات