آپدیت Wear OS 5 برای گلکسی واچ ۶ و واچ ۶ کلاسیک منتشر شد

پنج‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
دیتای سلامتی با گلکسی واچ ۶ کلاسیک
دارندگان گلکسی واچ ۶ و گلکسی واچ ۶ کلاسیک اکنون می‌توانند با آپدیت One UI 6 Watch، طعم Wear OS 5 را روی این ساعت‌ها بچشند.
تبلیغات

گوگل در رویداد Google I/O ماه می (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۳) از جدیدترین آپدیت پلتفرم ساعت‌های هوشمند خود یعنی Wear OS 5 رونمایی کرد. این سیستم‌عامل جدید با رابط کاربری اختصاصی سامسونگ یعنی One UI 6 Watch برای اولین‌بار روی گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا مورد استفاده قرار گرفت. اکنون سامسونگ انتشار به‌روزرسانی مذکور را برای ساعت‌های هوشمند قدیمی‌تر خود ازجمله سری گلکسی واچ ۶ نیز آغاز کرده است.

بر اساس اعلام حساب کاربری SamSWUpdate در ایکس، سامسونگ امروز (۳ آبان ۱۴۰۳) برنامه‌ی بتای One UI 6 Watch را به‌پایان رساند و انتشار نسخه‌ی پایدار آن را برای گلکسی واچ ۶ و گلکسی واچ ۶ کلاسیک آغاز کرده است. انتظار می‌رود این آپدیت در روزهای آینده برای تعداد بیشتری از کاربران دردسترس قرار بگیرد و به زودی شاهد انتشار آن برای سری گلکسی واچ ۵ و واچ ۴ نیز باشیم.

رابط کاربری One UI 6 Watch برای ساعت هوشمند سامسونگ، تمامی ویژگی‌ها و بهبودهای جدیدی که را گوگل با Wear OS 5 معرفی کرده است به همراه برخی تغییرات اضافی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از ویژگی‌های One UI 6 Watch می‌توان به بازطراحی پنل دسترسی سریع (Quick Panel)، کارت‌های اعلان به‌روز شده، فونت جدید، امکانات بهتر برای بخش سلامتی سامسونگ با امتیاز انرژی (Energy Score) و نمایشگر همیشه‌روشن با پشتیبانی از دستورات لمسی اشاره کرد. همچنین ژست دوانگشتی جدیدی به این رابط کاربری اضافه شده است که به شما اجازه می‌دهد با فشاردادن انگشت شست و اشاره روی هم، اقدامات مختلفی را انجام دهید.

از دیگر بهبودهای قابل‌توجه One UI 6 Watch می‌توان به ژست حرکتی جدید برای مشاهده‌ی تمام فعالیت‌های درحال اجرا در یک مکان، اسکرول افقی سریع‌تر، ژست حرکتی بدون‌ نیاز به لمس صفحه برای بازگشت به صفحه‌ی قبل و امکان ذخیره‌ی تصاویر ضمیمه در پیام‌ها اشاره کرد. آپدیت مذکور همچنین با محدودسازی برخی از ویژگی‌های سلامتی، حالت صرفه‌جویی در باتری ساعت شما را بهبود می‌بخشد تا عمر باتری افزایش یابد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات