ساعت هوشمند لنوو با نمایشگر اولد و رهگیری ۲۴ ساعته سلامتی رونمایی شد

شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
پوستر رسمی ساعت هوشمند لنوو واچ پس زمینه آسمان با رینگ لایت
ساعت هوشمند لنوو واچ به نمایشگر ۱٫۴۳ اینچی اولد با قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن و حسگر سنجش میزان اکسیژن خون مجهز است.
تبلیغات

لنوو ساعت هوشمند جدید خود با نام لنوو واچ را در چین رونمایی کرد. این ساعت هوشمند با قابلیت‌های متنوع ورزشی و سلامتی عرضه خواهد شد و پیش‌فروش آن در فروشگاه اینترنتی چینی JD شروع شده‌است.

لنوو واچ از نمایشگر گرد ۱٫۴۳ اینچی اولد با وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل و قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن بهره می‌برد. لنوو می‌گوید از محافظ نمایشگر پاندا برای مقاومت ساعت هوشمند جدیدش دربرابر ضربه و خط‌و‌خش استفاده کرده‌ است.

قابلیت نمایشگر همیشه روشن و واچ فیس ساعت هوشمند لنوو واچ پس زمینه سفید
واچ فیس های متنوع ساعت هوشمند لنوو واچ پس زمینه سفید

ساعت هوشمند جدید به بلوتوث ۵٫۳ مجهز است. به‌لطف اسپیکر و میکروفون باکیفیت به‌کاررفته در لنوو واچ، کاربران می‌توانند به تماس‌ها و پیام‌های دریافتی گوشی هوشمند خود با این ساعت هوشمند پاسخ دهند.

لنوو واچ برای ورزش‌کارها و افراد سالمند که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند، نیز مناسب است؛ چراکه این ساعت هوشمند با حسگرهایی مانند سنجش اکسیژن خون و پایش خواب و ضربان قلب سلامتی کاربران را ۲۴ ساعته رهگیری می‌کند.

ساعت هوشمند لنوو واچ از گواهی IP68 بهره می‌برد و در‌برابر نفوذ آب و گرد‌و‌غبار مقاوم است. لنوو پردازنده‌ی قدرتمند و کم‌مصرفی در دل ساعت هوشمند جدیدش قرار داده‌ است تا باتری این ساعت هوشمند با یک‌ بار شارژ کامل تا ۱۲ روز با استفاده‌ی معمولی و ۸ روز با استفاده‌ی سنگین دوام بیاورد.

لنوو واچ در ۱ آبان در دو رنگ مشکی و خاکستری عرضه می‌شود. قیمت ساعت هوشمند لنوو مدل لنوو واچ ۶۹ دلار است و کاربران می‌توانند همین الان آن را با قیمت ۵۶ دلار پیش‌خرید کنند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات