به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۱ برای رفع باگ و اضافه‌کردن چند قابلیت و تبلیغ منتشر شد

پنج‌شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
صفحه به روزرسانی ویندوز ۱۱
آپدیت جدید ویندوز ۱۱ درکنار رفع باگ‌ها و افزودن چند ویژگی جدید، تبلیغات گیم‌پس را در بخش تنظیمات سیستم‌عامل نمایش می‌دهد.
تبلیغات

مایکروسافت در دومین سه‌شنبه‌ی ماه جولای (۱۹ تیر)، آپدیت جدیدی با شناسه‌ی KB5040442 برای ویندوز ۱۱ منتشر کرد. این به‌روزرسانی شامل مجموعه‌ای از رفع باگ‌ها، بهبود‌های عملکرد و چند ویژگی جدید است. کاربران می‌توانند به‌روزرسانی مذکور را ازطریق بخش Settings ویندوز ۱۱ یا کاتالوگ به‌روزرسانی مایکروسافت دریافت و نصب کنند.

بحث‌برانگیزترین بخش آپدیت KB5040442 ویندوز ۱۱ شاید اضافه‌شدن تبلیغ سرویس گیم‌پس در اپلیکیشن تنظیمات باشد. این تبلیغ برای کاربرانی که از کامپیوتر خود برای بازی استفاده می‌کنند نمایش داده خواهد شد و درصورت استفاده‌نکردن از بازی‌های ویدیویی، نباید این تبلیغ را ببینند. از دیگر نکات قابل‌توجه در آپدیت مذکور می‌توان به امکان ایجاد فایل‌های فشرده‌ی 7zip و همچنین TAR ازطریق منوی راست‌کلیک اشاره کرد.

نسخه‌ی 22H2 سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۷ مهر ۱۴۰۳) به پایان دوره پشتیبانی خود می‌رسد. پس‌از این تاریخ، برای دریافت آپدیت‌های امنیتی و بهبودی‌های نرم‌افزاری، باید سیستم‌عامل خود را به نسخه‌های جدیدتر ویندوز ۱۱ ارتقاء دهید.

آپدیت KB5040442 علاوه‌بر بسته‌ی امنیتی که جزئیات آن ذکر نشده است، شامل تمامی بهبود‌های آپدیت KB5039302 نیز می‌شود. فهرست کامل تغییرات به‌روزرسانی مذکور در وب‌سایت پشتیبانی مایکروسافت منتشر شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات