به‌زودی با این قابلیت، اشتراک‌گذاری فایل در ویندوز ۱۱ بسیار ساده‌تر و سریع‌تر می‌شود

شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
کار با سرفیس لپ تاپ استودیو مایکروسافت
مایکروسافت سیستم اشتراک‌گذاری فایل جدیدش را به بتای ویندوز ۱۱ اضافه کرد.
تبلیغات

اشتراک‌گذاری فایل در سیستم‌عامل‌هایی مثل اندروید بسیار آسان به‌نظر می‌رسد، اما انجام این کار در ویندوز به‌ساگی اندروید نیست. خوشبختانه، وضعیت به‌زودی تغییر خواهد کرد؛ زیرا بتای جدید ویندوز ۱۱ سیستم اشتراک‌گذاری جدید و کاربردی ارائه می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانید فایل‌ها را فقط در چند ثانیه اشتراک‌گذاری کنید.

طبق اعلامیه‌ی وبلاگ ویندوز اینسایدر، ابزار اشتراک‌گذاری فایل کاملاً جدید ویندوز ۱۱ در بتای این سیستم‌عامل ارائه شده است: «ما درحال اضافه‌کردن قابلیت اشتراک‌گذاری مستقیم به برنامه‌هایی هستیم که از اشتراک‌گذاری فایل در ویندوز پشتیبانی می‌کنند و برای این کار باید روی فایل‌های مورد نظرتان راست‌کلیک کنید.»

سیستم جدید اشتراک گذاری فایل در بتای ویندوز ۱۱
Microsoft

قابلیت اشتراک‌گذاری فایل جدید ویندوز هم ساده و هم قدرتمند است. هنگامی‌ که روی فایل مورد نظرتان راست‌کلیک می‌کنید، گزینه‌ای با عنوان Share with دردسترس خواهد بود. با این کار لیستی از برنامه‌هایی که می‌توانید فایل را با آن‌ها به‌اشتراک بگذارید نمایان می‌شود و در کنار آن گزینه‌ای برای مشاهده‌ی تعداد بیشتری از برنامه‌ها دردسترس قرار دارد.

بتای جدید ویندوز ۱۱ برخی باگ‌های مرتبط با تسک‌بار و زیرنویس زنده را رفع می‌کند، بنابراین اگر از نسخه‌های آزمایشی ویندوز استفاده می‌کنید و با مشکلات اشاره‌شده مواجه شده‌اید، حتماً نسبت‌ به دانلود و نصب آپدیت جدید اقدام کنید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات