زوم‌کست: آشنایی بیشتر با مارکتینگ آتومیشن از سگمنتینو

سه‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
امروزه کسب‌و‌کار های فعال در حوزه دیجیتال، دغدغه‌های متعدد و مشترکی دارند که استارتاپ سگمنتینو با ارائه راهکار‌هایی مبتنی بر مارکتینگ آتومیشن برای حل اینگونه مشکلات پا به میدان گذاشته است.
تبلیغات

شناخت نیاز کاربران و تعامل مؤثر با مخاطبان، کلید موفقیت هر کسب‌و‌کار است. مجموعه‌هایی که توانسته‌اند به خوبی نیاز کاربر را شناسایی کنند، سرویس‌های بهینه و مناسب‌تری ارائه داده‌اند که در طول زمان تبدیل به نمونه‌های موفق در دنیا شده است. یکی از چالش‌های همیشگی کسب‌وکار‌های آنلاین را می‌توان اجرای کمپین‌های تبلیغاتی دانست. از برنامه‌ریزی و تعیین استراتژی هر کمپین، هماهنگی‌های تیم مارکتینگ و تیم فنی برای ارائه اطلاعات کاربران و از طرفی اطمینان از اجرای صحیح کمپین‌ها و در آخر و مهم ترین بخش، تحلیل دقیق کمپین‌ها برای کسب‌وکارها موارد چالش برانگیز مهم در تیم‌های بازاریابی به حساب می‌آید.

امروزه ابزارهای زیادی از جمله مارکتینگ آتومیشن‌ها، برای کمک به این کسب‌وکارها وجود دارد. مارکتینگ اتومیشن‌ها ابزارهایی هستند که به‌طور کلی فرایند‌ها را در بازاریابی به‌صورت خودکار انجام می‌دهند. استارتاپ سگمنتینو با هدف تلفیق تکنولوژی و مارکتینگ سرویس‌هایی بر پایه هوش مصنوعی پیاده‌سازی کرده است که می‌تواند در زمینه مارکتینگ کمک به‌سزایی داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با سگمنتینو از وب‌سایت این استارتاپ می‌توانید استفاده کنید.

تماشا در آپارات

شما تا چه میزان با ابزار‌های مارکتینگ آتومیشن آشنایی دارید؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات