نگاه نزدیک زومجی به هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت

دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
کم کم به عصری نزدیک می‌شویم که هدست‌های واقعیت مجازی قرار است تجربه‌ای به مراتب واقعی‌تر از دنیای دیجیتال به خصوص بازی‌های ویدیویی را برایمان به تصویر بکشند. زومجی طی نگاه نزدیکی به هدست آکیولس ریفت، تجربه‌ای که از آن کسب کرده را در مقاله‌ای تشریح داده است.
تبلیغات

قبل از هر چیز، می‌خواستیم به نکته‌ای قابل توجه و مهم اشاره داشته باشم که آن هم مسئله‌ی درک ما از تکنولوژی واقعیت مجازی در کنار چگونگی تبلیغات و شناخت مشتریان است. به جرات می‌توان گفت شناساندن این تکنولوژی جدید در قالب تبلیغات تلویزیونی یا تیزرها کاری بسیار دشوار است، چرا که نشان دادن تجربه‌ی واقعی این هدست‌ها به کاربران از این طریق، عملا می‌تواند غیرممکن و در خوش‌بینانه‌ترین حالت، بسیار سخت باشد. این دغدغه سبب شده تا شرکت‌هایی مانند سونی از سیاست نشان دادن فیزیکی هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن به مردم استفاده کند. برگزاری نمایشگاه‌ها و برپایی غرفه‌های گوناگون در سراسر جهان برای نشان دادن تکنولوژی واقعیت مجازی و اجازه دادن به مردم برای تجربه‌ی آن، نوعی تبلیغ دهان به دهان را ایجاد می‌کند که نهایتا منجر به شکل‌گیری تدریجی ذهنیت مردم در مورد واقعیت مجازی می‌شود.

پس با این حساب، جا انداختن تکنولوژی واقعیت مجازی در گام اول، کاری دشوار است که نیاز به برنامه‌ریزی خاص و حساب شده دارد. کمپانی آکیولس وی‌آر که از پیشتازان این فناوری محسوب می‌شود، قرار است در همین یکی دو سال هدست آکیولس ریفت را که به جرات می‌توان گفت مورد انتظارترین هدست واقعیت مجازی است، در دسترس مردم قرار دهد. اما تجربه‌ی این هدست در عمل چگونه است و آیا این فناوری می‌تواند ما را به دنیایی جدید و زاویه‌ی دید کاملا متفاوت ببرد؟ زومجی، تجربه‌ای از این هدست واقعیت مجازی داشته است و مایل هستیم این تجربه را با شما هم در میان بگذاریم تا آشنایی بیشتری با آکیولس ریفت پیدا کنید.

برای مشاهده کامل مطلب نگاه نزدیک زومجی به هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت به زومجی مراجعه کنید.

آکیولس ریفت

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات