نرم‌افزار جدید زومیت

به زومیت جدید خوش آمدید

شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
مطالعه 6 دقیقه
زومیت با نرم‌افزار و زیرساختی مدرن و پیشرفته به‌روز شد تا میزبانی بهتر برای تمامی عاشقان دنیای فناوری باشد. به نسخه‌ی جدید زومیت خوش آمدید.
تبلیغات

پس از سه سال تلاش و زحمت شبانه‌روزی تیمی چند نفره و جوان، سرانجام روز موعود فرا رسید و زومیت با نرم‌افزاری جدید و زیرساختی مدرن، به‌روز شد.

در زومیت جدید، تمامی المان‌های طراحی بر پایه‌ی تجربه‌ی کاربران شکل گرفته و تمام تلاش تیم طراحی، ارائه‌ی تجربه‌ای منحصر به‌فرد در دنیای وب بوده است.

در این مدت نه‌تنها زبان طراحی و رابط کاربری را توسعه دادیم، بلکه نرم‌افزار (سیستم مدیریت محتوا) و زیرساخت‌های زومیت را نیز به صورت کامل بازطراحی کردیم. نه تنها شما کاربران عزیز از حضور در زومیت تجربه‌ی بهتر و سریع‌تری خواهید داشت، بلکه تیم تولید محتوا و نویسندگان نیز قادر به تولید و انتشار مطالب در سریع‌ترین زمان ممکن خواهند بود. در زومیت جدید روی عملکرد بهینه تمرکز زیادی انجام شده است.

زومیت نه‌تنها ازلحاظ ظاهری، بلکه ازلحاظ زیرساخت تحولات بزرگی تجربه کرده است

زیرساخت جدید زومیت به تیم طراحی و توسعه‌ اجازه می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن قابلیت‌های جدید را توسعه دهند و پیاده‌سازی کنند. ازاین‌پس به‌صورت هفتگی به‌روزرسانی‌های جدیدی در زومیت اعمال می‌کنیم تا تجربه‌ی کار با بزرگ‌ترین سایت فناوری ایران برای شما لذت‌بخش‌تر از همیشه باشد.

در نسخه‌ی جدید زومیت افزون‌بر بهبود قابلیت‌های قبلی، یک‌سری ویژگی هیجان‌انگیز اضافه کرده‌ایم که در ادامه نگاهی به آن‌ها خواهیم انداخت.

کپی لینک

حالت تاریک

مقایسه حالت روشن و تاریک سایت زومیت

یکی از ضعف‌های نسخه‌ی پیشین زومیت، پشتیبانی‌نکردن از حالت تاریک (دارک مود) بود. با توجه به درخواست شما کاربران گرامی، زومیت جدید را به حالت تاریک مجهز کردیم. برای دسترسی به حالت تاریک، گزینه‌ی مربوط‌به آن را در منوی کشویی سمت چپ بالای صفحه فعال کنید. حالت تاریک فشار کمتری به چشم وارد می‌کند.

کپی لینک

دیدگاه‌ها

بخش کامنت‌های سایت جدید زومیت
در نسخه‌ی جدید زومیت بخش دیدگاه‌ها به‌طور کامل بازطراحی شده است

دیدگاه‌ها همیشه در زومیت جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند و به همین دلیل در نسخه‌ی جدید سایت، زمان و انرژی زیادی صرف طراحی و توسعه‌ی نسخه‌ی بازطراحی‌شده‌ی دیدگاه‌ها کرده‌ایم. رابط کاربری و سطوح دیدگاه و پاسخ‌های آن اکنون با طراحی بهینه، کمک بسیاری به تمایز گفت‌و‌گو‌ها می‌کنند. در نسخه‌ی جدید سایت، قوانین بخش دیدگاه‌ها را نیز به‌طور شفاف اعلام کرده‌ایم.

بخش پرسش و پاسخ در سایت زومیت
در زومیت جدید راحت‌تر می‌توانید سؤالات خود را مطرح و به پاسخ آن‌ها دسترسی پیدا کنید

پرسش و پاسخ نیز به دیدگاه‌ها اضافه شده است تا اگر درباره‌ی موضوعی به‌خصوص ابهام داشتید، از طریق دانش سایر کاربران یا اعضای تحریریه‌ی زومیت به پاسخ آن دسترسی پیدا کنید.

کپی لینک

مرور مطالب

صفحه آرشیو مقالات زومیت
صفحه‌ی مرور مطالب، دسترسی به آرشیو مقالات زومیت را ممکن می‌کند

در نسخه‌ی جدید زومیت می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی مرور مطالب، مقالاتی را که نوشته‌ایم مطالعه کنید. صفحه‌ی آرشیو مقالات زومیت فیلترهای متنوعی بر اساس زمان انتشار، مدت‌زمان مطالعه، دسته‌بندی و نام نویسنده دارد تا بتوانید در زمانی سریع به مطالب موردعلاقه‌ی خود دسترسی داشته باشید.

کپی لینک

پروفایل

بخش تنظیمات حساب کاربری اکانت در زومیت

حساب‌های کاربری در زومیت تحولی عمیق تجربه کرده‌اند و اکنون حاوی امکانات متعددی هستند. مهم‌ترین تغییر در این بخش، یکپارچه شدن حساب‌های کاربری است. به زودی با مهاجرت زومجی، کجارو و پدال به نرم‌افزار جدید، می‌توانید با یک حساب کاربری در تمامی وب‌سایت‌های خانواده‌ی زومیت فعالیت کنید.

دیگر ویژگی جدید، ساخت آواتار اختصاصی برای تمامی کاربران است. این آواتار برای تمامی‌ حساب‌های کاربری در دسترس است و در صورتی که نمی‌خواهید از تصویر شخصی خود استفاده کنید، می‌توانید سراغ آواتار بروید.

کپی لینک

زومیت من

صفحه پروفایل کاربری زومیت یا زومیت من
«زومیت من» پروفایل جدیدی است که قابلیت‌های متنوعی ارائه می‌دهد

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های جدید سایت، «زومیت من» است. در زومیت من می‌توانید تمامی بخش‌ها را شخصی‌سازی کنید و مقالات موردعلاقه را در زمانی سریع ببینید.

زومیت من ویترینی مخصوص دارد که خلاصه‌ای از عملکرد هر کاربر را از زمان آغاز فعالیت در زومیت نمایش می‌دهد. مواردی مانند تعداد مطالب مطالعه‌شده و تعداد لایک‌ها، با توجه به زیرساخت جدید، از اکنون محاسبه می‌شوند.

در حال حاضر می‌توانید در سه بخش «دسته‌بندی مطالب، نویسنده‌ها و فهرست‌های مطالعاتی» با دنبال کردن موارد موردعلاقه، زومیت را برای خود شخصی‌سازی کنید.

برای ورود به زومیت من کافی است روی گزینه‌ی مربوطه در منو کلیک کنید تا وارد فضای اختصاصی خود شوید.

کپی لینک

تاریخچه‌ی حساب کاربری

مهم‌ترین عملکرد‌های هر کاربر تا ۳۰ روز و دیدگاه‌های او بدون محدودیت زمانی، ذخیره می‌شوند. بدین ترتیب می‌توانید افزون‌بر مشاهده‌ی تمامی دیدگاه‌ها، به تاریخچه‌ی دقیقی از فعالیت‌های خود در زومیت و بازخورد‌های جامعه‌ی کاربری دسترسی پیدا کنید.

زومیت ازاین‌پس میزان مطالعه‌ی تمامی کاربران را ثبت می‌کند و در ویترین حساب کاربری آن‌ها نمایش می‌دهد.

کپی لینک

سیستم اعلانیه

آیکون زنگوله در سایت زومیت

سورپرایز زومیت برای شما کاربران عزیز، بخش اعلان (نوتیفیکیشن) است که پیش‌تر در نسخه‌ی بتا به مرحله‌ی عملیاتی نرسیده بود. سیستم اعلانیه‌ی زومیت با قابلیت و امکانات بسیار زیادی طراحی شده است.

در فاز اول می‌توانید از بازخورد کاربران به دیدگاه‌های خود مطلع شوید. لایک و ریپلای دیدگاه‌ها درون خود وب‌سایت اطلاع‌رسانی می‌شود و در آینده قابلیت دریافت اعلان مرورگر نیز اضافه خواهد شد تا برای اطلاع از موارد مدنظر مجبور نباشید مستقیما به زومیت مراجعه کنید.

بخش اعلان نوتیفیکیشن زومیت

برای مشاهده‌ی اعلان‌ها می‌توانید در دسکتاپ از طریق منو روی گزینه‌ی زنگوله کلیک کنید و در موبایل روی آواتار خود ضربه بزنید. با مراجعه به پروفایل کاربری و کلیک روی گزینه‌ی اینباکس می‌توانید تمام اعلانیه‌های ۳۰ روز اخیر را مشاهده کنید.

کپی لینک

بوکمارک‌ها

بخش بوکمارک در سایت زومیت

بخش بوک‌مارک‌ها در زومیت جدید نیز بازطراحی گسترده‌ای داشته است و می‌توانید لیست‌های جداگانه‌ای تعریف کنید و مطالب مدنظر را در هر یک از این فهرست‌ها قرار دهید. در آینده‌ی نزدیک می‌توانید هر یک از این فهرست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

برنامه‌نویسان زومیت به‌صورت ۲۴ ساعته مشغول برطرف کردن باگ‌های نرم‌افزاری هستند

توجه داشته باشید که نسخه‌ی جدید زومیت روزهای اولیه‌اش را سپری می‌کند و در حال حاضر یک‌سری مشکلات نرم‌افزاری دارد. برنامه‌نویسان زبده‌ی زومیت به‌صورت شبانه‌روزی مشغول رفع مشکلات هستند تا در آینده‌ای نزدیک بهینه‌ترین تجربه از سایت به شما ارائه شود.

در صورتی که هرگونه مشکل برای ورود به حساب کاربری خود دارید یا باگی نرم‌افزاری در زومیت پیدا کرده‌اید، لطفا جزئیات را به‌طور کامل برای ما به ایمیل Forge@Zoomit.ir ارسال کنید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات