به بخش محصولات بپیوندید؛ زومیت نویسنده محتوا در بخش محصولات استخدام می‌کند

سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
کاور درخواست نیروی محتوا بخش محصولات زومیت
عاشق نوشتن در مورد کالاهای الکترونیکی و دیجیتال هستید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، لطفاً آگهی پیش‌رو را مطالعه کنید.
تبلیغات

تولید محتوای باکیفیت و استاندارد مسیری بوده است که از ابتدای تولد زومیت آن را دنبال کرده‌ایم. محتوایی که مشکل و ابهامی را برطرف کند و به کاربر در مسیر خرید کمک کند، همان چیزی است که در بخش محصولات نیز به‌دنبال آن هستیم.

نویسنده محتوا برای بخش محصولات زومیت، متن‌های لیست محصولات، محصول و رپورتاژهای آگهی مورد نیاز آن را خواهد نوشت. تطابق با اصول نوشتاری زومیت، سرعت تولید محتوای بالا و مورد اطمینان بودن متن‌ها در کنار علاقه‌مندی زیاد به دنیای تکنولوژی و پیگیری آن، برای موفقیت در این جایگاه شغلی نیاز است. اگر دست‌به‌قلم هستید و شرایط زیر را دارید، جای شما در زومیت خالی است.

کپی لینک

پیش‌نیازهای فعالیت به‌عنوان کارشناس تولید محتوای متنی در بخش محصولات زومیت

  • آشنا و علاقه‌مند به انواع کالای دیجیتال و دنیای فناوری (بدون علاقه هیچ کاری در دنیا ممکن نیست)
  • سرعت عمل و دقت بالا در تولید محتوای متنی
  • تسلط بر نگارش فارسی و انعطاف برای رسیدن به استانداردهای نوشتاری زومیت
  • درک مطلب انگلیسی بالا
  • روحیه‌ی تیمی و آشنایی با اصول دورکاری (ما از نقاط مختلف ایران ولی در کنار هم کار می‌کنیم)
  • توانایی جست‌وجوی سریع اطلاعات برای تولید محتوا
  • آشنایی با اصول سئو
کپی لینک

موارد زیر مزیت محسوب می‌شود:

  • سابقه‌ی تولید محتوا در رسانه‌های فناوری و موارد مشابه
  • تجربه‌ی کار با پنل‌های ورود محتوا و محصول

توجه کنید که این موقعیت شغلی به‌صورت تمام‌وقت و غیرحضوری است؛ بدین‌ترتیب در هر جای کشور باشید، می‌توانید در تحریریه‌ی بزرگ زومیت حضور پیدا کنید. اگر دانشجو هستید و زمان برای فعالیت تمام‌وقت ندارید، این موقعیت احتمالاً مناسب شما نخواهد بود.

اگر فکر می‌کنید می‌توانید با ما در رسیدن به اهدافمان هم‌مسیر شوید، لطفاً رزومه‌ی خود را به آدرس ایمیل job@zoomit.ir با عنوان کارشناس ورود اطلاعات محصول ارسال کنید. منتظر شما هستیم

فرصت‌های شغلی دیگری نیز در بخش محصولات و سایر بخش‌های زومیت وجود دارد که می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی استخدام از آن‌ها آگاه شوید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات