تولد ۱۴ سالگی زومیت

زومیت ۱۴ ساله شد

سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
زومیت امروز ۱۴ ساله شد؛ چهارده سال آگاهی‌بخشی دیجیتال برای مخاطبانی به‌وسعت ایران.
تبلیغات

چهارده سال از زمانی می‌گذرد که جمعی کوچک از خوره‌های فناوری، با منابعی اندک؛ اما رؤیاهایی بزرگ، گردهم آمدند و زومیت را پایه‌گذاری کردند؛ مجموعه‌ای که در ابتدا منابع انسانی‌اش از عدد انگشتان یک دست فراتر نمی‌رفت، اکنون تیمی ۱۱۰ نفره دارد که ماهانه میزبان بیش‌از ۱۰ میلیون کاربر است.

بی‌شک تیم زومیت بدون حضور و دلگرمی شما مخاطب عزیز هیچ‌گاه نمی‌توانست به رؤیاهای بزرگش جامه‌ی حقیقت بپوشاند. زومیت امروز بزرگ‌ترین رسانه‌ی فناوری فارسی‌زبان کشور است و به‌مدد تیمی به‌وسعت کل ایران، از خوزستان تا آذربایجان، از کرمان تا خراسان، پیوسته تلاش می‌کند تا برای طیف گسترده‌تری از افراد، آگاهی‌بخش و بر زندگی‌شان تأثیرگذار باشد.

فعالیت زومیت با پوشش تازه‌های فناوری، نگارش مقالات تخصصی و بررسی عمیق محصولات فناوری‌محور آغاز شد؛ اما امروز زومیت در بخش محصولات خود هم به کاربر ایرانی کمک می‌کند تا آسان‌تر از گذشته، محصول موردنظرش را بیابد، به‌طور دقیق با رقبا مقایسه کرده و در نهایت، آن را از فروشگاهی با پایین‌ترین قیمت، خریداری کند؛ گروهی از توسعه‌دهندگان زبده هم پیوسته در تلاش برای توسعه‌ی جنبه‌ی فنی زومیت هستند.

تیم زومیت
زومیت

زومیت در تک‌تک روزهای یک سال گذشته، همانند کل تاریخچه‌ی ۱۴ساله‌اش، بی‌وقفه فعال بوده و پیوسته به کاربران مجله و بخش محصولات خدمت‌رسانی کرده و بدین‌تریب در ۱۲ ماه گذشته، صفحه‌های زومیت نزدیک به ۴۰۰ میلیون بار خوانده شده است؛ آمار شگفت‌انگیزی که بدان می‌بالیم و آن را مدیون لطف و توجه بی‌کران شما مخاطبان گران‌قدر هستیم.

در سال جدید فعالیت زومیت، سعی داریم تا در وهله‌ی نخست، کیفیت خدمات فعلی‌مان را افزایش دهیم و در وهله‌ی بعد، گستره‌ی فعالیت‌هایمان را وسیع‌تر کنیم تا بدین‌ترتیب، نیاز کاربران بیشتری را پوشش دهیم؛ بنابراین منتظر بررسی طیف گسترده‌تری از محصولات و محتوای متنی و ویدیویی متنوع‌تری در زومیت باشید.

مانند همیشه از شما همراهان همیشگی زومیت خواهش می‌کنیم تا پیشنهادات و انتقادات سازنده‌‌تان را با ما ازطریق آدرس ایمیل info@zoomit.ir یا بخش دیدگاه‌ها در میان بگذارید؛ زومیت برای ارتقای کیفیت خدماتش، به بازخوردهای شما نیاز دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات