اسپویل و صدازدن سایر کاربران؛ جدید‌ترین قابلیت‌های بخش دیدگاه‌ها

شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
قابلیت منشن و اسپویل در دیدگاه‌ها
نرم‌افزار زومیت با قابلیت‌های صدازدن سایر کاربران و امکان درج محتوای اسپویل در بخش دیدگاه‌ها به‌روز شد.
تبلیغات

امروز طی به‌روزرسانی نرم‌افزار Forge (میزبان وب‌سایت زومیت)، درکنار حل برخی مشکلات، چند قابلیت جدید نیز به آن اضافه شده است که عبارت‌اند از:

امکان صدا کردن سایر کاربران یا Mention

اکنون در بخش دیدگاه‌ها در‌صورتی‌که به صدا‌زدن کاربری خاصی در‌خصوص محتوای کامنت خود نیاز دارید، تنها کافی است بلافاصله پس از تایپ کارکتر @ یا کلیک روی همین آیکون در بخش پایینی پنجره‌ی درج دیدگاه‌، نام و نام‌خانوادگی یا نام کاربری وی را جست‌وجو کنید. بدین‌ترتیب پس از درج کامنت، اعلانیه‌ای‌ برای کاربر منشن‌شده ارسال خواهد شد تا بلافاصله دیدگاه را مشاهده کند و پاسخ لازم را بدهد.

امکان درج محتوای اسپویل

اکنون می‌توانید محتوایی که امکان اسپویل دارد، به‌صورت خاصی در بدنه‌ی دیدگاه قرار دهید تا سایر کاربران پیش از مشاهده‌ی محتوا، از احتمال اسپویل‌شدن مطلع باشند. برای این کار، کافی است تا روی گزینه‌ی مخصوص آن در بخش پایینی پنجره‌ی درج دیدگاه‌ها (آیکون ۸ ضلعی مشابه با تابلو ایست) کلیک و سپس تایپ کنید. همچنین، می‌توانید ابتدا متن دیدگاه را تایپ کنید و سپس با انتخاب بخش مدنظر و کلیک روی گزینه‌ی اسپویل، آن را به متن حاوی اسپویل تغییر دهید.

بدین‌ترتیب، بعد از درج دیدگاه بخشی از متن که به‌عنوان اسپویل انتخاب شده است، تنها پس از کلیک روی آن نمایش داده می‌شود.

نگه‌داری دیدگاه تایپ‌شده حتی با وجود رفرش صفحه

یکی از امکانات پرتقاضای کاربران برای اضافه‌شدن به وب‌سایت، جلوگیری از حذف دیدگاه‌هایی است که به هر دلیلی پس از نگارش، کاربر موفق نمی‌شود آن را ثبت کند. اکنون اگر متن دیدگاه را در پنجره‌ی مرتبط نگارش کنید، حتی با وجود رفرش صفحه یا بستن مرورگر نیز متن مدنظر در آن پنجره باقی می‌ماند.

فراموش نکنید که این قابلیت فقط برای ثبت دیدگاه‌های جدید کاربرد دارد و در‌حال‌حاضر، ثبت پاسخ به سایر دیدگاه‌ها، از این قابلیت بی‌بهره است.

سایر تغییرات نرم‌افزار

برخی دیگر از بهبود‌های نرم‌افزار نیز ازاین‌قرارند:

  • بهینه‌سازی و بهبود طراحی صفحه‌ی فهرست‌های مطالعاتی
  • حل برخی از مشکلات روند لاگین و ثبت‌نام برای بهبود عملکرد سیستم

به‌زودی با ارائه‌ی به‌روزرسانی جدیدی، چند قابلیت بسیار جذاب دیگر به نرم‌افزار اضافه خواهد شد که به ارائه‌ی آن به شما و دریافت بازخوردتان بسیار مشتاق هستیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات