فیلم سینمایی جدید کیلین مورفی با آیفون ۱۵ پرو مکس ضبط شده است!

شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
عکاسی با آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس
دنباله‌ی فیلم ترسناک «۲۸ سال بعد» با گوشی آیفون ۱۵ پرو مکس فیلم‌برداری شد و در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.
تبلیغات

اولین سری از فیلم‌های «۲۸ روز بعد» در سال ۲۰۰۲ به کارگردانی دنی بویل اکران شد و پنج سال پس از آن، فیلم «۲۸ هفته بعد» روی پرده‌ی سینما رفت. به‌گزارش Wired، فیلم‌برداری دنباله‌ی این فیلم معروف با نام «۲۸ سال بعد» با آیفون ۱۵ پرو مکس به‌ اتمام رسیده‌ است و در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

تصاویر فاش‌شده از فیلم‌برداری فیلم ۲۸ سال بعد، استفاده از گوشی آیفون مدل ۱۵ پرو مکس همراه با تجهیزات حرفه‌ای وصل‌شده به آن را نشان می‌دهند. آنتونی داد منتل وظیفه‌ی فیلم‌برداری فیلم ۲۸ سال بعد را برعهده دارد.

استفاده از گوشی آیفون در روند ضبط فیلم سینمایی ترسناک ۲۸ سال بعد به‌صورت مخفیانه انجام شده‌ است و عوامل توافق‌نامه‌ای تحت عنوان عدم افشای این قضیه امضا کرده‌اند.

تصویر فاش شده از صحنه‌ی فیلم‌برداری فیلم سینمایی ۲۸ سال بعد با آيفون ۱۵ پرو مکس
Wired

طبق تصاویر فاش‌شده از فیلم‌برداری فیلم سینمایی ۲۸ سال بعد، آیفون ۱۵ پرو مکس به قابی با فریم آلومینیومی برای استفاده از لنزهای سینمایی مجهز شده‌ و احتمالاً قاب آلومینیومی متصل‌شده از سخت‌افزار گوشی هم محافظت کرده‌ است.

فیلم ۲۸ روز بعد با دوربین Canon XL-1 با وضوح 480p ضبط شده‌ است؛ اما آیفون ۱۵ پرو مکس می‌تواند ویدئوها را با قابلیت ProRes تا وضوح 4K و نرخ ۶۰ فریم‌بر‌ثانیه ضبط کند. امکان ویرایش حرفه‌ای رنگ‌ در ویدئوهای ضبط‌شده با آیفون ۱۵ پرو مکس هم برای تدوینگرها فراهم است.

اطلاعاتی از زمان اکران فیلم ۲۸ سال بعد دردسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود این فیلم سینمایی ترسناک در تابستان سال ۲۰۲۵ به‌صورت رسمی اکران شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات