فیلم علمی‌تخیلی Alien: Romulus در قالب نوار ویدیوی VHS منتشر می‌شود

دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
هیولای درنده مقابل یک انسان
نسخه‌ای ویژه از فیلم علمی‌تخیلی Alien: Romulus در قالب نوار ویدیوی VHS در دسترس قرار خواهد گرفت.
تبلیغات

فده آلوارز، کارگردان فیلم Alien: Romulus، در جریان نمایشی ویژه با همکاری جشنواره‌ی فیلم Beyond Fest در لس‌آنجلس، خبر انتشار نسخه‌ی محدود فیلم روی نوار ویدیوی VHS را اعلام کرد. این نسخه که همراه با سایر فرمت‌های فیزیکی عرضه خواهد شد، در تاریخ ۳ دسامبر (۱۳ آذر) در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

پوستر فیلم Alien: Romulus در نوار ویدیویی VHS
20th Century Studios

20th Century Studios در بیانیه‌ای رسمی به ورج اعلام کرد که عرضه‌ی جدیدترین فیلم از دنیای سینمایی Alien روی نوار VHS به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد خلق این دنیای سینمایی انجام می‌شود. نسخه‌ی مورد بحث با نسبت تصویر کلاسیک ۴:۳، به‌صورت کامل قابل پخش است و در جعبه‌ای به سبک قدیمی ارائه می‌شود.

پوستر فیلم Alien: Romulus
عکاس: Matt Furgeson

طرح روی جعبه را مت فورگسن طراحی کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند سایر آثار او را در وب‌سایت شخصی‌‌اش مشاهده کنند. چند هفته‌ی پیش، فورگسن نسخه‌ی گسترده‌تری از همین طرح را به‌عنوان پوستر منتشر کرد که با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شد.

20th Century Studios هنوز تعداد دقیق نسخه‌های نوار ویدئویی VHS و قیمت این کالکشن محدود را اعلام نکرده است؛ اما، برای علاقه‌مندانی که تمایل به انتظار برای نسخه‌های فیزیکی ندارند، امکان خرید نسخه‌ی دیجیتال فیلم Alien: Romulus از طریق پلتفرم‌های پخش آنلاین وجود دارد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات