سامسونگ پس از سه سال، بیشتر از اپل در آمریکا گوشی فروخت

دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ پس از سه سال، باردیگر توانست عنوان بزرگ‌ترین عرضه‌کننده‌ی موبایل در بازار آمریکا را ازآنِ خود کند.
تبلیغات

پس از سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷، سامسونگ اولین‌بار گوشی‌های بیشتری از اپل راهی بازار آمریکا کرد و توانست جایگاه قبلی خود را در بازار آمریکا بازپس گیرد. در بین ماه‌های جولای تا سپتامبر گذشته، سهم سامسونگ از بازار کشور آمریکا ۳۳٫۷ درصد بود که افزایش ۶٫۷ درصدی را در‌مقایسه‌با بازه‌ی زمانی مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد.

افزایش گوشی‌های سامسونگ در بازار آمریکا به‌دلیل درخواست فراوان برای خرید گوشی‌های میان‌رده و پرچم‌دار این شرکت، ازجمله گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی زد فولد ۲ بوده است. در بازه‌ی زمانی یادشده، سهم اپل نیز به ۳۰٫۲ درصد کاهش پیدا کرد. گروهی از سازمان Strategy Analytics به این موضوع اشاره کرده است که عرضه‌ی دیرهنگام آیفون ۱۲ باعث شد اپل نتواند آن فروش همیشگی خود را دوباره تجربه کند. آیفون‌های جدید همیشه شهریورماه راهی بازار می‌شدند؛ اما امسال در اواخر مهرماه دراختیار علاقه‌مندان قرار گرفتند.

اطلاعات جهانی به این موضوع اشاره می‌کنند که سامسونگ در سه‌ماهه‌ی سوم عرضه‌کننده‌ی برتر بوده و ۲۱٫۹ درصد از سهم تولید گوشی را ازآنِ خود کرده است. ناگفته نماند ال‌جی ۱۴٫۷ درصد، هواوی ۱۴٫۱ درصد، شیائومی ۱۱٫۹ درصد و اپل ۱۱/۹ درصد از بازار تولید گوشی را دراختیار دارند.

حالا باید ببینیم که در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۰ چه اتفاقی رخ می‌دهد. در این سه‌ماهه، اپل آیفون‌های جدید را راهی بازار می‌کند و انتظار می‌رود که فروش رضایت‌بخشی نیز تجربه کند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات