گوشی پرچم‌دار بعدی سامسونگ احتمالا به دوربین المپوس مجهز می‌شود

شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ در حال عکاسی
افشاگری مدعی شده است که سامسونگ برای همکاری با المپوس در حال مذاکره است. پیش‌بینی‌ شده است شرکت کره‌ای در مدل ویژه‌ی گلکسی فولد و گلکسی S22 اولترا از دوربین المپوس استفاده کند.
تبلیغات

برخی از شرکت‌های گوشی‌ساز سال‌ها است برای بهبود کیفیت تصویربرداری گوشی‌ها و بازاریابی تأثیرگذارتر وارد همکاری مستقیم با برندهای تولید دوربین می‌شوند. برای مثال، هواوی سال‌ها است با برند لایکا همکاری می‌کند. به‌نظر می‌رسد سامسونگ یکی دیگر از تولیدکنندگانی است که به انجام کاری مشابه تمایل دارد.

به‌گزارش تک‌اسپات، افشاگری با نام کاربری Yogesh در توییتر اخیرا چند توییت منتشر کرده و مدعی شده است که سامسونگ و المپوس مذاکراتی کرده‌اند تا احتمال همکاری تجاری را بررسی کنند. در‌حال‌حاضر، مشخص نیست مذاکرات بین سامسونگ و المپوس چقدر پیشرفت کرده و کدام‌ دستگاه‌های خانواده‌ی گلکسی ممکن است با دوربین ساخت المپوس عرضه شوند. البته افشاگر یادشده از مدل ویژه‌ی گلکسی فولد و گلکسی S22 اولترا به‌عنوان نامزدهای احتمالی دریافت دوربین المپوس یاد کرده است. 

با درنظرگرفتن فروش واحد تصویربرداری المپوس به شرکت Japan Industrial Partners در ماه‌های اخیر، همکاری تجاری بین المپوس و سامسونگ در نوع خود جالب به‌نظر می‌رسد. انتقال مالکیت واحد تصویربرداری المپوس به Japan Industrial Partners در نخستین روز از سال جاری میلادی کامل شد. المپوس تاریخچه‌‌ای طولانی در صنعت دوربین دارد و از مدتی پیش تمرکزش را به‌همراه پاناسونیک روی دوربین‌های میکرو چهار‌سوم معطوف کرده بود.

هواوی سال ۲۰۱۶ با لایکا وارد همکاری شد و نوکیا نیز سابقه‌ی همکاری با برند کارل زایس را در کارنامه دارد. به‌علاوه، وان پلاس هنگام رونمایی سری وان پلاس 9، از همکاری با هسل بلاد خبر داد. انتظار می‌‌رود مدل بعدی گوشی تاشدنی سامسونگ سال جاری میلادی عرضه شود؛ بااین‌حال قطعا قرار نیست گلکسی S22 اولترا را در سال ۲۰۲۱ مشاهده کنیم. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات